سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شوهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

هراس "گروهک تروریستی داعش" از قدرت گرفتن شیعیان در عراق

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به اقدامات تروریستی گروهک تروریستی "داعش" در عراق،‌ گفت:عده‌ای از آرامش شکل‌گرفته در عراق، دموکراسی در حال رشد و قدرت گرفتن شیعیان در این کشور ناراحتند و می‌خواهند یک نوع اسلام تندرو و افراطی را به جهان معرفی کرده و آرامش و ثبات در عراق را به هم زنند.

"احمد شوهانی" نماینده مردم ایلام،‌ شیروان، چرداول، ایوان و مهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اقدامات تروریستی گروهک تروریستی "داعش" در عراق،‌ گفت: هدف اصلی گروهک تروریستی "داعش" ناامن کردن کشور عراق بوده و به خوبی واضح است که حامیان اصلی این گروهک تروریستی برخی کشورهای عربی و غربی هستند.

وی افزود: این گروهک‌های تروریستی در سوریه و افغانستان بودند که با حمایت‌های مالی و تسلیحاتی غرب گسترس یافته و اکنون پا به عراق گذاشته‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: عده‌ای از آرامش شکل‌گرفته در عراق، دمکراسی در حال رشد و از قدرت گرفتن شیعیان در این کشور ناراحت‌اند و می‌خواهند یک نوع اسلام تندرو افراطی خشن را به جهان معرفی کرده و آرامش و ثبات در عراق را در هم زنند.

این نماینده مجلس نهم خاطر نشان کرد: لازم است دولتمردان کشور عراق با تمام قدرت با این گروه‌های تروریستی برخورد کنند تا ریشه این تروریست‌ها خشکانده شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.