سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوری آرانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کشورهای منطقه به یاری عراق بشتابند/حلقه ضعیف گروهک تروریستی داعش باید حذف شود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بدون شک گسترش حرکت تروریستی داعش صرفا در عراق نخواهد بود و کشورهای پیرامونی را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد و در این راستا کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود.

"عباسعلی منصوری‌آرانی" نماینده مردم اصفهان، کاشان و آران و بیدگل در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدامات اخیر تروریستی" گروهک داعش" در عراق، گفت: به دنبال این حرکت تروریستی با این سطح گسترده، می‌طلبد که  همه کشورهای اسلامی مخصوصا کشورهای همسایه عراق به این کشور کمک کنند.
 
وی ادامه داد: سازمان ملل و تمام سازمان‌های بین‌المللی به دنبال این حرکت فجیع‌آمیز تروریستی داعش نیز باید در راستای کمک به این کشور برآیند.
 
منصوری‌آرانی با بیان این که بدون شک گسترش حرکت تروریستی داعش صرفا در عراق نخواهد بود، گفت: این حرکت‌ها کشورهای پیرامونی را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد و در این راستا کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود.   
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تاکید کرد: باید این حرکت تروریستی در همین منطقه برای همیشه تمام شود اگر اجازه فعالیت به این گروهک داده شود، بدون شک جهان و دنیای اسلام  درگیر اقدامات آن‌ها خواهد شد.
 
وی افزود: اگر چه این حرکت تروریستی در جغرافیای عراق رخ داده، اما کشورها باید به این مسئله توجه کنند که امروز باید حلقه ضعیف داعش را حذف کنند.   
 
منصوری‌آرانی با بیان اینکه گروهک تروریستی داعش سعی در ایجاد جنگ روانی در منطقه دارد،  تاکید کرد: این حرکت‌ها در مناطق نینوا، موصل و الانبار رخ داده  و امکان دارد نقاطی که با این کشور هم مرزند، از جمله کشور سوریه  نیز درگیر این حرکت شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، اضافه کرد: اقدام مشترک کردهای عراق و واحدهای مردمی این کشور می‌تواند این حرکت تروریستی  را به شکل زیادی مرتفع کند.

 این نماینده مجلس در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این حرکت تروریستی دامن‌گیر جهان اسلام شده، بنابراین باید فعالیت‌های زیادی برای خارج کردن این گروهک تروریستی انجام گیرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.