سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج یک تحقیق در شورای پیشگیری از بزهکاری میشیگان نشان داد:

مراجع قضایی آمریکا در افزایش بزهکاران جوان مقصر هستند

نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد یکی از دلایل افزایش بزهکاری میان جوانان آمریکا، نگهداری از مجرمان نوجوان در زندان‌های بزرگسالان است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، به نقل از هافینگتون پست، نتایج یک تحقیق در شورای پیشگیری از بزهکاری در ایالت میشیگان آمریکا نشان می‌دهند برخورد یکسان مراجع قضایی این کشور با مجرمان نوجوان و بزرگسال موجب افزایش ارتکاب جرائم توسط بزهکاران نوجوان پس از آزادی از زندان می‌شود.

بر اساس این تحقیق، نگهداری از بهزهکاران نوجوان در زندان‌های بزرگسالان احتمال خودکشی، سوءاستفاده جنسی، و بازگشت دوباره آنها به زندان را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد.

به گفته کریستن ستالی، یکی از پژوهشگران این تحقیق و عضو ارشد شورای پیشگیری از بزهکاری میشیگان، "اینکه یک نوجوان 17 ساله با یک مجرم بزرگسال و حرفه‌ای در یک زندان نگهداری شود، در هیچ جای دنیا اتفاق نمی‌افتد. این قوانین کهنه و منسوخ مدت‌ها پیش باید اصلاح می‌شدند." طبق قوانین آمریکا، مجرمان 16 سال به بالا بزرگسال محسوب می‌شوند و همانند ‌آنها مورد محاکمه و بازخواست قرار می‌گیرند.

آمار نشان می‌دهند بیش از 60 درصد نوجوانان 17 ساله‌ای که در میشیگان به زندان می‌روند، مرتکب جرائم غیرخشونت‌آمیز شده‌اند و 58 درصد آنها نیز هیچ سوء‌سابقه‌ای نداشته‌اند.




انتهای پیام/
برچسب ها: مجرم ، نوجوان ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.