سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پردیسان میزبان جشنواره ی نقاشی کودک و محیط زیست

مشاور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از برگزاری جشنواره نقاشی کودک و محیط زیست همزمان با آخرین روز از هفته محیط زیست خبرداد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران امین افتخار مشاور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: همزمان با هفتمین روز از گرامیداشت هفته محیط زیست با شعار جهانی صدایتان را بالا ببرید و نه سطح دریاها را، جشنواره نقاشی کودک با موضوع محیط زیست در محل پارک طبیعت پردیسان برگزار خواهد شد.

وی هدف از اجرای این برنامه را جلب مشارکت کودکان در مسائل مختلف حوزه محیط زیست برشمرد وافزود:این جشنواره به همت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران و با همکاری شرکت استد لر نماینده خاورمیانه در ایران برگزار خواهد شد ضمن اینکه کودکان با مفاهیم ابتدایی حفاظت از محیط زیست در غالب طراحی، نقاشی و ایده پردازی آشنا می شوند.

افتخار تصریح کرد: برداشت و نگاه کودکان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم نسبت به موضوعات زیست محیطی بسیار ارزشنمند و قابل تأمل بوده و میتواند معیار مهمی برای برنامه ریزی های آموزش محیط زیست در سنین مختلف بخصوص سنین پایه باشد.

وی همچنین افزود: برپایی چنین برنامه هایی در تنویر افکار عمومی و ایفای بهینه ی نقش مسئولیت های اجتماعی در حوزه محیط زیست اهمیت بسزایی داشته و در ایجاد حساسیت های لازم به منظور دستیابی به محیط زیست بالنده و فرصت آفرین تاثیر مهمی دارد.

مشاور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در ادامه گفت: آثار برگزیده ی این جشنواره بمنظور داوری، مستقیماً به سومین جشنواره محیط زیست در آموزه های رضوی از سری برنامه های دوازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) که در دهه کرامت و در شهر مقدس قم در جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) برگزار میشود راه پیدا خواهد کرد.

افتخار خاطرنشان کرد: در حاشیه ی این جشنواره در برنامه هایی ویژه ی کودکان توسط تعدادی از دوستداران محیط زیست و تشکل های مردم نهاد از جمله انجمن طبیعت گران برنا برگزار خواهد شد که مهمترین آنها رنگ آمیزی کوزه های سفالی به شکل یوزپلنگ، گریم چهره های کودکان با استفاده از المان های زیست محیطی و کارگاه های آموزشی ویژه کودکان می باشد.

گفتنی است: جشنواره نقاشی کودک و محیط زیست 5 شنبه 22 خرداد ماه همزمان با هفته محیط زیست و شب ولادت حضرت قائم(عج) از ساعت 17 لغایت 21 در محل پارک طبعیت پردیسان و در مجاورت موزه تنوع زیستی این پارک به اجرا در خواهد آمد.


برچسب ها: پردیسان ، جشنواره ، کودک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.