سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

کسب مدال در مسابقات قزاقستان حضور در رقابت‌های آسیایی را تضمین کرد

رئیس هیئت شمشیربازی مازندران گفت: کسب مدال از سوی بانوی شمشیرباز ساروی در مسابقات بین‌المللی قزاقستان حضور در رقابت‌های آسیایی را تضمین کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، علی رمضانی در آیین استقبال از بانوی شمشیرباز ساروی که در رقابت‌های بین‌المللی قزاقستان شرکت کرده بود، اظهار داشت: با توجه به پیشینه ورزش شمشیربازی در استان انتظار ما استمرار مدال‌آوری علاقه‌مندان و ورزشکاران به این رشته است.

وی با اشاره به اینکه عطیه‌السادات شفیعی سال‌های متمادی است که در اسلحه اپه به صورت انفرادی برای کشور و مازندران افتخار کسب می‌کند، افزود: رقابت‌های قزاقستان فضایی را ایجاد کرد تا ورزشکاران برای مسابقات آسیایی خود را محک بزنند.

رمضانی وجود مربیان با سابقه را در شمشیربازی مازندران به‌ویژه ساری مایه افتخارآفرینی ورزشکاران این رشته دانست و ادامه داد: استاندارد کار شمشیربازی وجود یک مربی برای سه ورزشکار است.

رئیس هیئت شمشیربازی شهرستان ساری نیز ضمن تبریک به جامعه ورزش استان به ویژه شمشیربازان استان گفت: افتخار آفرینی هیئت شمشیربازی ساری به استمرار فعالیت چندین ساله مربیان پیشکسوت مرکز استان بر می‌گردد.

مهدی رضایی فرح‌آبادی با بیان اینکه مرتضی شفیعی از پیشکسوتان شمشیربازی ساری و در حال حاضر در کسوت مربی فعالیت خود را ادامه می‌دهد، افزود: عطیه شفیعی تنها فرزند این مربی است که ادامه دهنده راه پدر بزرگوار است.

رضایی ورزشکاران را افتخارآفرینان کشور دانست و ادامه داد: با توجه به تمام تهدیدات و تحریم‌ها ورزشکاران کشور با افتخار پرچم ایران را در عرصه بین‌المللی به اهتزاز در می‌آورند.

وی بر استمرار مدال‌آوری ورزشکاران رشته شمشیربازی تاکید کرد و یادآور شد: تجربیات ورزشکاران ما در عرصه بین‌المللی سبب کارآمدی سایر علاقه‌مندان این رشته می‌شود.

رئیس هیئت شمشیر بازی ساری بیان داشت: افتخارآفرینی این بانوی ورزشکار در رشته شمشیربازی در رقابت‌های بین‌المللی قزاقستان حضور در مسابقات آسیایی را تضمین می‌کند.

به گزارش فارس، 10 تیر ماه سال‌جاری اعزام ورزشکاران شمشیربازی به رقابت‌های آسیایی است.

آیین استقبال از عطیه شفیعی با حضور رئیس تربیت بدنی مرکز مازندران، رئیس و نائب رئیس شمشیربازی استان و شهرستان و جمعی از ورزشکاران رشته شمشیربازی در ساری انجام شد./ز


برچسب ها: کسب ، رقابت ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.