سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو تیم ملی چوگان بانوان:

رسانه ها به وظیفه خود در قبال چوگان عمل نمی‌کنند

عضو تیم ملی چوگان بانوان کشورمان از پوشش رسانه ای چوگان در ایران گله دارد و معتقد است ، رسانه ها به وظیفه مهم خود در این باره عمل نمی‌کنند.

 گلنار وکیل گیلانی که حدود 15 سال است چوگان بازی می کند و یکی از نفرات ملی پوش کشور در مسابقات جام سفرا‌ به شمار می‌رود در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:  اینکه چوگان تنها  یک ورزش نیست و تکه ای از تاریخ و تمدن کشورمان در کنار ماهیت فرهنگی بی نظیری است که آشنایی هر ایرانی با این رشته می تواند تبلو‌ری از غرور ملی در او باشد و این مهم ابتدا وظیفه رسانه های جمعی به خصوص رسانه ملی است.
 
 وی در خصوص مشکلات فعلی چوگان افزود: بیشترین کمبود در بخش سخت افزار بویژه در سنین پایه است خوب بخش خصوصی یا به نوعی عاشقان چوگان توان ارزان تر کردن این رشته را ندارند و باید مسئولان کشور فکری برای گسترش هر چه بیشتر این رشته چه از طریق سرمایه گذاری و همچنین نزدیک تر شدن رسانه ها به چوگان انجام دهند.
 
 وی در پایان اظهار داشت: اینکه مسابقات چوگان جام سفرا در بخش بانوان نیز برگزار می‌شود برای ما بسیاری  امیدوار کننده است نباید فراموش کنیم چوگان بانوان کشور در سطح آسیا نسبت به آقایان رقبای ضعیف تری دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: چوگان ، قبال ، عمل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.