سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سروری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

کادر سازی و ساماندهی مستحکم اصولگرایان جهت ورود به انتخابات/ ضرورت دستیابی به یک مرجعیت سیاسی

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: برای ورود به انتخابات نیازمند مقدماتی هستیم که مهمترین آن کادر سازی و ساماندهی مستحکم در جهت انسجام میان اصولگرایان هستیم.

پرویز سروری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره جلسه شب گذشته جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی درباره برگزاری کنگره این تشکل سیاسی، اظهار داشت: مقرر شد کارگروهی به منظور رسیدگی و انجام مقدمات لازم برای برگزاری کنگره جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی فعالیت کند.
 
وی افزود: زمان دقیق کنگره جمعیت رهپویان که از سوی دو کارگروه مشخص شد، به زودی اعلام می‌شود و احتمال قوی بعد از ماه مبارک رمضان اقدام به برپایی کنگره خواهیم کرد.
 
عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: تلاش مجموعه بر این است که برگزاری کنگره در تابستان سال جاری صورت بگیرد و ما منتظر گزارش‌های لازم از سوی کارگروه ویژه برگزاری کنگره هستیم تا بعد از بررسی‌های انجام شده جزئیات برگزاری کنگره مشخص شود.
 
سروری درباره فعالیت و دستور کار جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی برای ورود به انتخابات مجلس دهم گفت: اقداماتی جهت انسجام و سازماندهی اصولگرایان در راه است که به طور طبیعی تاثیراتی را در انتخابات مجلس دهم خواهد گذاشت.
 
این فعال سیاسی با بیان اینکه جهت ورود به انتخابات مجلس دهم تاکنون اقدامی انجام نداده‌ایم، گفت: برای ورود به انتخابات نیازمند مقدماتی هستیم که مهمترین آن کادر سازی و ساماندهی مستحکم در جهت انسجام میان اصولگرایان هستیم.
 
وی عنوان کرد: چنین مقدمه‌ای نقش اساسی را در اهداف کلی اصولگرایان ایفا می‌کند و ما باید با آسیب شناسی در جریان اصولگرایی به این واقعیت یعنی وجود یک مرجعیت سیاسی دست پیدا کنیم.
 
عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در کنار مفاهمه و اقداماتی که اصولگرایان انجام می‌دهند، باید در سر بزنگاه به یک مرجعیت سیاسی دست پیدا کنند که خود این مسئله نیازمند داشتن مدل تفاهمی در میان جریان اصولگرایی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: عضو ، جمعیت ، رهپویان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.