سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با هفته جوان انجام می شود؛

شب شعر طنز جوانی در فرهنگسرای IT حضور/ حضور مناطق 11 و 12 در شب شعر طنز جوانی

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12، از برگزاری شب شعر طنز جوانی در فرهنگسرای IT با حضور مناطق 11و12 خبر داد.

محمد باصری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری شب شعر طنز جوانی در فرهنگسرای واقع در تقاطع کارگر جنوبی و جمهوری و اعزام شاعران  جوان و شهروندان  جوان منطقه 12 در این همایش در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح همزمان با هفته جوان روز چهارشنبه 21 خرداد ماه سال 93 از ساعت 16:30 در فرهنگسرای IT تقاطع کارگرجنوبی و جمهوری در دست اجرا است.
 
باصری اظهار داشت: در این طرح معاونت  اجتماعی و فرهنگی مناطق 11و12، اداره فرهنگی 11و12، خانه شهریاران جوان 11و 12  مشارکت و همکاری دارند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری شب شعر طنز جوانی در فرهنگسرای IT تقاطع کارگر عمومی و جمهوری با حضور مناطق 11و12 شهر تهران روز چهارشنبه 21 خرداد ماه سال جاری از ساعت 16:30 تا 18:30 از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
 باصری خاطر نشان کرد: برگزاری جلسه هم اندیشی و ملاقات شهردار ناحیه 4 با جوانان منطقه 12، برگزاری شب شعر طنز با حضور شهردار ناحیه 4 منطقه 12، ارزیابی و بررسی مشکلات و رفع نیازهای جوانان منطقه 12 در جلسه با شهردار ناحیه 4 از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فرهنگسرا ، مناطق ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.