سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/قائم مقام بنیاد نخبگان کشور:

اشتغال نخبگان و جلوگیری از مهاجرت آنها از مهمترین دغدغه های بنیاد ملی نخبگان کشور

قائم مقام بنیاد نخبگان کشور گفت: اشتغال نخبگان و جلوگیری از مهاجرت آنها از مهمترین دغدغه های بنیاد ملی نخبگان کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سهراب پور در مراسم معارفه رییس بنیاد نخبگان خراسان رضوی در مشهد افزود : ادارات دولتی تا کنون به سمت اشباع نیروی کار پیش رفته اند و از این پس ایجاد اشتغال و استخدام در گرو ایجاد شرکت های دانش بنیان است.

وي افزود : بنیاد ملی نخبگان از ابتکارات مقام معظم رهبری است و از نظر ما خراسان رضوی قوی ترین استان کشور است و ظرفیت های بزرگی همچون دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه علوم پزشکی مشهد این استان را به لحاظ دارا بودن ظرفیت علمی ممتاز کرده است.

 علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت:استان خراسان رضوی با دارا بودن 220 دانشگاه و مرکز آموزش عالی،300 هزار دانشجو،و بیش از هشت هزار دانشجوی مقطع دکتری اگر نتواند در حوزه اجتماعی و فرهنگی از حضور نخبگانش استفاده کند نتیجه اش جز در جا زدن نخواهد بود.

وی تصریح کرد:هم اکنون 4000 نخبه ثبت شده و شناخته شده در استان و 300 واحد دانش بنیان در پارک علم و فناوری ظرفیت عظیمی را در استان خراسان رضوی به وجود آورده است که باید بنیاد نخبگان با سرعت این سالهای از دست رفته را جبران کند.

بعد از شش سال و نیم انتظار دفتر بنیاد نخبگان خراسان رضوی در مشهد آغاز به کار کردودکتر سرگلزایی به عنوان رییس بنیاد نخبگان خراسان رضوی انتخاب شد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: بنیاد ، نخبگان ، اشتغال ، مهاجرت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.