سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور معاون گردشگری؛

نشست یک روزه معاونین گردشگری استان های کشور برگزار می شود

نشست مشترک یک روزه معاون گردشگری با معاونین گردشگری استان ها و مدیران ستادی، روز پنجشنبه، 22 خرداد ماه جاری در شهر سنندج استان کردستان برگزار می شود.

به گزارش حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مرتضی رحمانی موحد، معاون گردشگری کشور طی نشستی مشترک با معاونین گردشگری 31 استان و مدیران ستادی به تبیین اهداف و برنامه های معاونت گردشگری در سال 93 خواهد پرداخت.

در این نشست موضوعات گوناگون از جمله برنامه های پیشنهادی ویژه ستاد اجرایی خدمات سفر استان در تابستان 93، گرامیداشت روز جهانی جهانگردی در مهرماه و نیز برگزاری جشنواره ها و رویدادهای گردشگری بررسی و سوابق، برنامه ها و طرح های در دست اجرای مناطق نمونه و تاسیسات گردشگری مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.

همچنین پیشنهادات استانی در رابطه با گردشگری سلامت، طبیعت گردی، پرتال جامع گردشگری الکترونیک در کنار ارزیابی استان از عملکرد شرکت های تطبیق و استانداردسازی، مشکلات، چالش ها و راهکارهای توسعه گردشگری، برنامه های تبلیغاتی و اطلاع رسانی بازاریابی به منظور معرفی توانمندی ها و ظرفیت های گردشگری استان، اسناد و معاهدات امضا شده استان و کشورهای خارجی، اعلام نیاز و ظرفیت های مرتبط با مباحث آموزشی اعم از موضوعات و موسسات نیز در این نشست مورد بررسی قرار خواهند گرفت.


انتهای پیام/

برچسب ها: استان ، گردشگری ، سلامت ، جامع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.