سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهار برنامه ویژه برای ملی‌پوشان جودو؛

تیم ملی 10 نفره جودو بانوان و آقایان فردا عازم مینسک می‌شود

جهت آماده‌سازی برای حضور پرقدرت تیم ملی جودو در بازی‌های آسیایی اینچئون این تیم با 10 جودوکار فردا عازم بلاروس می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی جودو بانوان و آقایان کشورمان جهت آماده‌سازی بیشتر برای حضور پرقدرت در بازی‌های آسیا اینچئون فردا با 10 جودوکار مرد و زن عازم بلاروس می‌شود.
 
این اردوی تمرینی از سوی فدراسیون جهانی در شهر مینسک برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان نیز با نفراتی همچون احسان بهرامیان، بهزاد وحدانی، سعید ملایی، امیر قاسمی نژاد، قاسم احدی، جواد محجوب و جعفر پهلوانی به همراه مسعود حاجی آخوندزاده، ناصر قره‌گزلو و آرش میراسماعیلی از آقایان و از جودوکاران جوان در بخش بانوان نیز فاطمه زمانی، صبا کرمعلی و زهرا نادری به سرپرستی زهره میری به بلاروس اعزام خواهند شد.
 
در این اردوی تمرینی مشترک زهره میری به بلاروس اعزام خواهند شد.
 
در این اردوی تمرینی مشترک که در آن کشورهای صاحب نام نیز حضور دارند، جودوکاران روزانه 2 نوبت و زیرنظر مدرسان فدراسیون جهانی تمرین می‌کنند.
 
شایان ذکر است، تیم ملی جودو کشورمان قبل از بازیهای آسیایی یک اردوی مشترک و 2 مسابقه جایزه بزرگ رانیز در برنامه‌های خود دارد.
 
اردوی مشترک روسیه که در روزهای 26 تیرماه تا 5 مردادماه در شهر سوچی برگزار می‌شود و رقابت‌های بین‌المللی مغولستان که در روزهای 13 تا 15 تیرماه در شهر اولان باتور و سپس عزیمت ملی‌پوشان به روسیه جهت حضور  در مسابقات جایزه بزرگ تیموت که در 21 و 22 تیرماه برگزار می‌شود از دیگر برنامه‌های تیم ملی برای آماده سازی بیشتر است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی ، جودو ، بانوان ، آقایان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.