سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

تور دوچرخه سواری سینگ کاراک در کشور اندونزی

حسین علیزاده از تیم شهرداری تبریز عنوان قهرمانی مرحله دوم را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،مرحله دوم تور دوچرخه سواری سینگ کاراک در کشور اندونزی در حالی در مسیر 5/123 کیلومتری از بنجول استوایی در ایالت پاسانگ آغاز و در سیمپانگ آمبات سیتی همان ایالت به پایان می رسید که دوچرخه سواران ایرانی با مسیر مطلوب خود رو دررو بودند. با توجه به طبیعت دوچرخه سواران ایرانی در مراحل کوهستانی از قبل هم می شد به خوبی حدس زد که رقابت اصلی بین دوچرخه سواران تیمهای پیشگامان کویر یزد، پتروشیمی و شهرداری تبریز است. در واقع رده بندی کلی مرحله دوم نیز چیزی به غیر از این نشان نمی داد از ده نفر برتر مرحله دوم 9 نفر ایرانی بودند چهار نفر از تیم پیشگامان کویر یزد، سه نفر از تیم شهرداری تبریز و دو نفر نیز از تیم پتروشیمی تبریز در رده بندی ده نفر برتر این مرحله قرار گرفتند.

در پایان حسین علیزاده از تیم شهرداری تبریز در رقابتی تنگاتنگ با آروین معظمی گودرزی از تیم پیشگامان کویر یزد عنوان قهرمانی مرحله دوم را به دست آورد و سعید صفرزاده با زمان مشابه نسبت به نفرات اول تا پنجم در رتبه ششم قرار گرفت. علیرضا اصغرزاده در رده دهم قرار گرفت. در مجموع مراحل و در رده بندی انفرادی به لحاظ زمانی حسین علیزاده با پنج ثانیه اختلاف در رده دوم و بعد از آروین معظمی گودرزی قرار دارد. در رده بندی تیمی نیز تیم شهرداری تبریز عنوان دوم تیمی مرحله را به دست آورد در رده بندی کلی در رده دوم بعد از تیم پیشگامان کویر یزد قرار گیرد. این درحالی است که تیم شهرداری تبریز با تیم سوم جدول رده بندی کلی(پتروشیمی تبریز) 11 دقیقه اختلاف زمانی دارد. در رده بندی امتیازی و کوهستان نیز آروین معظمی گودرزی پیشتاز است . سعید صفرزاده در این رده بندی ها بالاتر از هم تیمی های خود به ترتیب در رتبه ششم و پنجم قرار گرفته است.

تور بین المللی سینگ کاراک اندونزی در حالی دومین مرحله از ششمین دوره خود را پشت سر می گذارد که بیست تیم معتبر کنتی ننتال و ملی از کشورهای امارات متحده عربی، مالزی، ایران، مغولستان، استرالیا، ژاپن، سنگاپور، فیلی پین، تایوان و اندونزی در آن شرکت دارند. این مسابقه 9 مرحله ای از هفدهم خرداد ماه آغاز شده و تا بیست وپنجم خرداد ادامه خواهد داشت.

این مسابقه در مسیری به طول یکصد کیلو متر برگزار خواهد شد که شامل یک خط اسپرینت و سه خط کوهستانی خواهد بود که خط کوهستان در کیلومتر 5/79 ، از کلاس یک برخوردار بوده و به احتمال فراوان انتظار رقابت سنگینی بین سربالاروها خواهیم بود.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تور ، دوچرخه ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.