سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام جهانی مونیخ پس از ۴ روز؛

قهرمانان دیروز و حوادث روزهای آینده/ رقابت بانوان سه وضعیت ایران

مسابقات جهانی مونیخ در حالی دنبال می شود که در این در روز چهارم، اتفاقات قابل توجهی در روی داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در پایان روز چهارم این رقابت ها، در رشته تپانچه ۵۰ متر مردان، ماتسودا از ژاپن، در تپانچه ۲۵ متر زنان اوتریاد از مغولستان و در رشته تراپ دوبل مردان ئولجنیک از اسلواکی، سه مدال طلای روز چهارم مسابقات جهانی مونیخ را از آن خود کردند.

بر اساس این گزارش، ۷ فینال از ۱۵ فینال این مسابقات برگزار شده و ۸ فینال باقی مانده در سه روز آینده برگزار می شود و ورزشکاران، به رقابت با یکدیگر می پردازند.

اما امروز، مسابقات در تفنگ ۵۰ متر مردان، تپانچه رپیدفایر ۲۵ متر و تفنگ ۵۰ متر ۳ وضعیت زنان پیگیری می شود که در رشته تفنگ ۵۰ متر ۳ وضعیت زنان مه لقا جام بزرگ، نجمه خدمتی و دینا فرزادخواه، نماینده های کشورمان به مصاف رقبای خود می روند.

از نکات جالب توجه این مسابقات تا امروز، کسب مدال طلا توسط مارتینا ولوسو از سنگاپور در رشته تفنگ ۱۰ متر بادی بود که به عنوان جوان ترین مدال آور جام جهانی تا کنون لقب گرفته است.

علاوه بر رشته های معمول دیروز، از رشته جدید تارگت اسپرینت در این مسابقات رونمایی شد. این رشته با تفنگ بادی است که تیرانداز پس از دویدن مصافتی پشت هدف ایستاده و شلیک می کند.

در این مسابقات ۹۶ کشور به همراه ۱۰۵ فدراسیون، ۱۲۷۹ ورزشکار و ۱۸۶۵ استارتر حضور دارند که به گفته کارشناسان، بزرگترین word cup تا سال ۲۰۱۴ است.

مسابقات جهانی تیراندازی، از چهاردهم تا بیست و سوم خرداد با حضور کشورهای مطرح جهان، در مونیخ آلمان برگزار می شود که تیم ملی کشورمان با شانزده ورزشکار در این مسابقات حضور دارد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.