سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نرمی استخوان پرندگان نتیجه نگهداری دایه‌های بهتر از مادر

مدیر کلینیک بازپروری پردیسان گفت: پرندگان شکاری حیوانات خانگی نیستند که مانند جوجه اردک از آنها نگهداری کنیم.

عمارلویی مدیر کلینیک بازپروری پردیسان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به شرایط خاص و ویژه نگهداری پرندگان وحشی ضبط شده از قاچاقچیان گفت: این گونه پرندگان وحشی به طبیعت تعلق دارند و به هیچ عنوان نمی‌توان مانند پرندگان خانگی از آنها نگهداری کرد.
تاکید کرد: این پرندگان ضبط شده از قاچاقچیان به دلیل اینکه در سن رشد هستند و بالغ نشده‌اند نیاز به مراقبت و نگهداری ویژه‌ای دارند چراکه در صورت عدم مراقبت کافی ممکن است با مشکل نرمی استخوان مواجه شوند.

مدیرکلینیک بازپروری پردیسان بیان داشت: متاسفانه مردم در این زمینه آگاهی کافی ندارند و فکر می‌کنند از این پرندگان هم می‌توان مانند جوجه اردک یا مرغ نگهداری کرد در حالی که نگهداری از این پرندگان شرایط خاص خودش را دارد.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم تعدادی از این پرندگان وحشی را زنده نگه داریم و به طبیعت بازگردانیم.

عمارلویی با اشاره به اینکه سودجویان به دنبال کسب سود و درآمد بیشتر هستند، تصریح کرد: سودجویان از عدم آگاهی مردم سوءاستفاده می‌کنند و پرندگانی که قیمت بالایی ندارند را به عنوان پرنده گران قیمت به فروش می‌رسانند.

مدیر کلینیک بازپروری پردیسان از شهروندان درخواست کرد: شهروندان به محض مشاهده خرید و فروش حیوانات مراتب را به محیط زیست گزارش کنند تا شرایط خرید و فروش برای سودجویان ناامن شود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: نرمی ، استخوان ، پرندگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.