سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانستنی‌های باور نکردنی درباره مزایای غذا خوردن کنار سفره

غذا خوردن در کنار سفره از قدیم در فرهنگ کشور ایران قرار داشته و حال براساس جدیدترین تحقیقات پزشکی اثرات درمانی منحصر بفردی بر سلامت افراد می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ پژوهشگران به افرادی که دچار آلرژی و حساسیت شدید هستند توصیه می‌کنند بر روی زمین و بر روی سفره به شیوه‌ی سنتی غذا بخورند به جای اینکه بر روی میز و صندلی بنشینند.

گفتنی است، براساس تحقیقات وسواس شدید و زندگی مدرن و کلاسیک سبب شعف سیستم ایمنی بدن و ابتلا به انواع حساسیت‌ها و آلرژی‌های تنفسی و غذایی می‌شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، پزشکان اعتقاد دارند افراد برای رهایی از دست آلرژی‌ها باید سیستم ایمنی بدن خود را وادار به مقاوم شدن در مقابل انواع شرایط و وضعیت‌ها نمایند.

پژوهشگران علت اصلی پیشرفت سریع انواع آلرژی در جهان کنونی را انجام جراحی سزارین برای تولد نوزاد، تغذیه‌ی نوزاد با شیر خشک و همینطور مصرف انواع آنتی‌بیوتیک‌ها می‌انند که سبب از بین رفتن باکتری‌ها نقش کلیدی در جلوگیری از ابتلای افراد به انواع بیماری و آلرژی‌ها را بر عهده دارند.

پژوهشگران تمیزی بیش از حد به ویژه برای نگهداری از کودک و وسواس داشتن برای نگهداری از کودک را عاملی برای بروز آلرژی می‌دانند و به والدین توصیه می‌کنند حد اعتدال را در نگهداری کودک مراعات نمایند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.