سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرم آباد/

خطر آسیب اعتیاد در زنان بیشتر از مردان است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان با بیان اینکه خطر آسیب اعتیاد در زنان بیشتر از مردان است، گفت: زن به دلیل شرایط خاص اجتماعی‌اش ممکن است در مسیر اعتیاد دچار آسیب‌های دیگری همچون تن‌فروشی و.... بیفتند که جبران ناپذیر است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الله فراشی با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران، اضافه کرد: زن به‌عنوان مدیر خانه و پناهگاه خانواده در زمان بحران جایگاه بی‌بدیلی دارد که اگر به این جایگاه خدشه وارد شود، اعضای دیگر خانواده هم به لغزش می‌افتند و بنیاد خانواده از هم گسسته می‌شود.

فراشی تاکید کرد: باید با آموزش و اطلاع‌رسانی سطح آگاهی مردم را بالا ببریم و خانواده‌ها را با فراگیری آموزش مهارت‌های رفتاری توانمند کنیم تا این نهاد مهم جامعه هم وارد چرخه مبارزه با مواد مخدر شود.

وی تصریح کرد: برجستگی نقش خانواده در زندگی فرزندان و گسترش این وظیفه از حصار تنگ نیازهای مادی و تسری آن به بخش‌های عاطفی، روحی و روانی، همبستگی خانواده را تقویت می‌کند و ساختار خانواده را محکم‌تر از گذشته می‌کند.

دبیر شورای هماهنگی استان با تاکید بر پرهیز از افراط و تفریط به‌عنوان آفت تعلیم و تربیت و لزوم اعتدال و میانه‌روی در پیوند با فرزندان گفت: سختگیری بی مورد یا رهاسازی بی حد و مرز و ناآگاهی از مراوده با افراد و غفلت از اینکه فرزندان با چه فرد یا افرادی نشست و برخاست دارد، همه این موارد از نمونه‌های خطراتی است که در زوایای زندگی کمین کرده‌اند و اگر غفلت کنیم جبران آن امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: لرستان ، زنان ، اعتیاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.