سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"پوران درخشنده" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اهمیت پوستر در بازاریابی نادیده گرفته می‌شود

هنوز در ایران به اهمیت پوستر در بازاریابی و جذب مخاطب به این وسیله توجهی نمی‌شود.

"پوران درخشنده" کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: به هر حال پوستر، ویترین یک فیلم است و می‌تواند بیانگر موضوعات و حال و هوای فیلم باشد و با توجه به اینکه بازیگران نیز مربوط به فیلم می‌شوند پس استفاده از آنها درطراحی پوستر ضروری است.
 
وی در خصوص اینکه در ایران به طراحی پوستر چندان اهمیتی نمی‌دهند، بیان کرد: شاید هزینه‌هایی که طراحی پوستر یک فیلم دارد مانع از این می‌شود که تهیه‌کنندگان به این موضوع توجه کنند و متاسفانه هر کس که از راه می‌رسد و پوستری را دیده است،‌ شروع به طراحی پوستر می‌کند. در وهله دوم با توجه به اهمیت بازاریابی برای تبلیغ یک فیلم به عنوان عاملی موثر در جذب مخاطب پی برده نشده است.
 
درخشنده همچنین درخصوص تاثیرگذاری پوستر در موفقیت یک فیلم در اکران خارجی گفت: آثار 100 درصد در اکران خارجی با پوسترهایشان شناخته می‌شوند.

 
انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.