سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتظار، توأم با تلاش و كوشش براي ظهور است

فرمانده نيروي انتظامي گفت: انتظار يك حركت ايستا و تنها به منزله دعا كردن و نگاه به در نيست بلكه انتظار بايد توأم با تلاش و كوشش براي رسيدن به زمان ظهور باشد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سردار دكتر اسماعيل احمدي مقدم امروز در سي و سومين جشن دانش‌‌آموختگي دانشجويان دانشگاه علوم انتظامي امين، گفت: انتظار يك آرمان است و در مكتب ما منتظر، به دنبال صلح جهاني ، آرامش، برابري ، برادري و عدالت و مساوات مي‌باشد؛ ما نيز بايد در اين مسير قدم برداريم و براي نيل به اين هدف نوراني علاوه بر مجاهدت و تلاش ، مقدمه ورود و ظهور حضرت را فراهم كنيم و همچنين در درون خودمان ارزش‌‌ها و آرمان‌هايي را كه در زمان ظهور محقق مي‌شود ،تعقيب كنيم .
 
وي افزود: انتظار يك حركت ايستا و تنها به منزله دعا كردن و نگاه به در نيست بلكه انتظار بايد توأم با تلاش و كوشش براي رسيدن به زمان ظهور باشد؛ وقتي زمان ظهور نباشد غيبت فرا مي‌رسد و زماني كه مقدمات براي ظهور و برقراري حكومت عدل واحد جهاني فراهم شود، زمان ظهور فرا مي‌رسد.
 
فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به اينكه انتظار تنها يك موضوع شيعي نيست، تصريح كرد: در تمامي مكاتب و نهاد همه انسانها انتظار وجود دارد و همه در هر مكتبي منتظرند تا مصلح كل ،فساد، ناامني و ظلم را ريشه‌كن كند؛ چرا كه نهاد انسان، حق‌طلب و حق‌جو است و فطرت انسان نيز بر اساس خميرمايه الهي مي‌باشد.
 
وي افزود: عشق به خوبي‌ها در نهاد انسان است. اما ممكن است او در مصاف با شيطان و نفس دچار ضعف و سستي شود. اما وعده الهي قطعي است.

انتهای پیام/
برچسب ها: انتظار ، توام ، ظهور ، کوشش ، احمدی ، مقدم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.