سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به ملت سوریه

اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با صدور بیانیه‌ای انتخابات افتخار آمیز مردم سوریه و انتخاب بشاراسد در انتخابات سوریه را تبریک گفتند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در متن این بیانیه آمده است:

اراده استوار مردم مومن و انقلابی جمهوری عربی سوریه در تعیین سرنوشت خود این‌بار در انتخابات شکوهمند ریاست جمهوری نمایان گشت و با انتخاب شایسته بشاراسد رئیس جمهور منتخب  بار دیگر شکوه اسلام ناب محمدی را آشکار ساخته و در خط مبارزه‌ای مقدس با کفار و ناپاکان و مستکبران غرب و شرق قدرت مقاومت اسلامی را به کرسی حقیقت نشاند.

تبریک فرزندان انقلاب اسلامی ایران و دانش‌آموزان ایرانی به ویژه اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ایران را به سبب ایستادگی ملت بزرگ و شریف سوریه پذیرا باشید.

اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به خوبی می‌دانند که نتایج این انتخابات نشان دهنده اعتماد مردمی است که جوانان و نوجوانان خود را به پای اسلام و انسانیت قربانی کردند و با شهادت خود نهالی کاشتند که باعث استقرار و استحکام محبوبیت شما در این میدان نبرد نابرابر شده است. گروه‌های تکفیری و مزدوران ناپاکی که با هدایت مستقیم و بودجه‌های هنگفت رژیم صهیونیستی و آمریکای جهانخوار این‌بار وارد عرصه شدند نیز به لطف خدای متعال و با همت بزرگ مردان جبهه مقاومت اسلامی بازهم شکست خورده و طبل رسوایی جهانخواران را بار دیگر به صدا درآورده‌اند.

فرزندان ایران اسلامی انتظار دارند همچنان استوار و پابرجا و با هماهنگی و همکاری‌های نزدیک، این جبهه مقدس را همراهی کنید و بدانید خداوند شمارا نیز یاری خواهد داد.

دانش‌آموزان ایران اسلامی و اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان که چون شما ملت سوریه شهدای بسیاری تقدیم اسلام عزیز کرده‌اند، این پیروزی بزرگ اسلام و ملت سوریه را بر منتخب استوار و مقاومشان تبریک می‌گویند و برای آن ملت بزرگ آرزوی بهروزی می‌کنند.

انتهای پیام/
                                                                   
برچسب ها: پیام ، تبریک ، اتحادیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.