سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

زیرساخت های توسعه گردشگری خارجی در تخت فولاد فراهم می شود

مدیر مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد از ایجاد زیرساخت های توسعه گردشگری خارجی در تخت فولاد خبر داد.

حجت الاسلام منوچهر مهروی پور درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،با اعلام این مطلب اظهار داشت: مبحث گردشگری خارجی نیاز به توسعه زیرساخت ها دارد به طوری که بسیاری از زیرساخت ها در تخت فولاد ایجاد شده و بخش دیگری از این زیرساخت ها نیز تا شهریور ماه فراهم می شود.

وی اذعان داشت: اکنون نیز تخت فولاد میزبان گردشگران خارجی است چرا كه زبان مشترک تخت فولاد زبان هنر است لذا انجام اقدامات موثر در زمینه گردشگری داخلی و خارجی در تخت فولاد مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد با اشاره به ورود مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد به حوزه گردشگری مجازی، تصریح کرد: سایت مجموعه تخت فولاد نیز تکمیل و بروز رسانی شده است.

حجت الاسلام مهروی پور با بیان اینکه در سطح ملی نیز از ظرفیت های تخت فولاد برای توسعه گردشگری استفاده شده است عنوان کرد: نمایشگاه تخت فولادشناسی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شده و اکنون نیز برگزاری این نمایشگاه در حرم مطهر امام رضا(ع) در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ دوره آموزش تخت فولادشناسی برگزار شده است افزود: اکنون برگزاری دوره ها به صورت تخصصی مورد توجه قرار گرفته و همزمان با ولادت حضرت مهدی(عج) واحد آموزشی پژوهشی تخت فولاد در زمینه آموزش و پژوهش فعال می شود.

مدیر مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد گفت: از پایان نامه های دانشجویی در زمینه تخت فولاد حمایت می شود و این پایان نامه ها به چاپ خواهد رسید.

حجت الاسلام مهروی پور با بیان اینکه از خردادماه نمایشگاه های تخت فولادشناسی در اماکن پرتردد اصفهان برگزار می شود تصریح کرد: امروز اولین نمایشگاه معرفی تخت فولاد در حرم حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(س) نيز به زودي برگزار می‌شود و در کنار این نمایشگاه ، همایش مردمی تخت فولاد شناسی نیز برگزار و سوالاتی در زمینه تخت فولادشناسی در بین شهروندان توزیع و به برگزیدگان هدایایی اهداء خواهد شد.


انتهای پیام/ش/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.