سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از دو دستاورد" پرداخت الکترونیکی" توسط شرکت پرداخت نوین

در هشتمین نمایشگاه بانک، پول و بیمه رونمایی از پرداخت الکترونیک موبایل توسط شرکت پرداخت الکترونیک نوین به منظور دسترسی سریع‌تر مردم به خدمات بانک داری الکترونیک انجام شد.

میر دامادی مدیر عامل شرکت پرداخت الکترونیک نوین در مراسم رونمایی از این دو پروژه الکترونیکی گفت:با رونمایی از این دو پروژه خدمات الکترونیک به ویژه موبایل بانکی از این به بعد پرداخت‌های مورد نیاز مردم سریعتر و در اسرع وقت از طریق سامانه موبایل انجام می‌شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران در مورد سایر ویژگی‌های این نو پرداخت گفت: پرداخت الکترونیکی باعث سریع‌تر شدن انجام امور بانکی مردم و تشدیداز عملیات بانکی می‌شود.
 
وی ادامه داد:این کار به دلیل آنکه مردم خواهان انجام سریعتر عملیات بانکی خود برای پرداخت و نقل و انتقال وجوه هستند نقش مهمی در کاهش زمان و بالا رفتن ضریب می‌شود.
 
وی تصریح کرد: الکترونیکی کردن خدمات بانکی نقش مهمی در کاهش چاپ و توصیه اسکناس کاغذی دارد ضمن آنکه ضریب امنیت در این نوع خدمات الکترونیک هم از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
 
وی در پایان گفت: اجرایی شدن کامل طرح سامانه الکترونیکی موبایل بانکی و خدمت الکترونیکی پرداخت رسما در آستانه نیمه شعبان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.
 
وی گفت:در کنار این موضوع همه مشتریانی که دارای کارت های عضو شتاب هستند می توانند از خدمت الکترونیکی رونمایی شده که مربوط به شرکت طراحی نوین بانک اقتصاد نوین است به خوبی استفاده کند.
انتهای پیام/

برچسب ها: بانک ، نمایشگاه ، پول ، بورس ، سرمایه ، سهام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.