سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

جوانان سرمایه های اصلی کشور

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رویکرد دولت جدید نشاط افزایی و ایجاد روحیه امید بخصوص در بین جوانان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

به مناسبت روز جوان اولین نشست هم اندیشی 50 نفر از  دبیران سازمان های مردم نهاد استان چهارمحال و بختیاری با استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری در این جلسه ضمن  گرامیداشت سالروز میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: رویکرد دولت جدید نشاط افزایی و ایجاد روحیه امید بخصوص در  بین جوانان است.
قاسم سلیمانی با اشاره به اشتغال به عنوان مهمترین دغدغه جوانان  افزود: در حوزه اشتغال جوانان به زودی شاهد شکوفایی خواهیم بود که می تواند در رفع  گوشه ای از دغدغه مردم موثر باشد.
وی افزود: در قانون اساسی توجه ویژه ای به  تشکل های مردم نهاد و استفاده از بدنه اجتماعی مردم در کشور شده که امیدواریم با  این نگاه بتوان شاهد رشد و تحرک بیشتر سازمان های مردم نهاد  باشیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری نیز  در این نشست گفت : جوانان 33 درصد از جمعیت استان چهارمحال و بختیاری را تشکیل می دهند که بیانگر جوان بودن این استان به لحاظ  جمعیتی است .

عبدالرحمان قاسمی افزود: در حوزه اشتغال جوانان به زودی شاهد شکوفایی خواهیم بود که می تواند در رفع گوشه ای از دغدغه مردم موثر باشد.
وی گفت: دستگاههای اجرایی باید به جوانان اعتماد داشته باشند چرا که جوانان سرمایه های اصلی کشورند.
قاسمی تصریح کرد: در حوزه اشتغال جوانان با تشکیل تعاونی ها باید به دنبال همگرایی در ایجاد فرصت های شغلی باشیم و جوانان می توانند در این زمینه از تسهیلات ایجاد فرصت های شغلی بهره مند شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری افزود: در قانون اساسی توجه ویژه ای به تشکل های مردم نهاد و استفاده از بدنه اجتماعی مردم در کشور شده که امیدوار است با این نگاه بتوان شاهد رشد و تحرک بیشتر سازمان های مردم نهاد بود.
عبدالرحمان قاسمی افزود: وجود 306 هزار جوان بین 14 تا 29 سال، یک ظرفیت برای استان چهارمحال و بختیاری است و باید برای این قشر بزرگ برنامه ریزی کرد زیرا شادابی جوانان باعث نشاط اجتماعی خواهدشد.
وی از فعالیت 70 تشکل مردم نهاد در حوزه های مختلف مربوط به جوانان در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این تشکلها جمعیتی افزون بر پنج هزار نفر را تحت پوشش خود دارند./ش/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.