سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام 70 مقاله برتر کنگره سبطی النبی(ع)

دبیر علمی کنگره سبطی النبی(ع ) گفت تعداد 120 مقاله از دانشمندان داخلی و خارجی به کنگره سبطی النبی ارسال شده که از این تعداد 70 مقاله برتر به تایید دبیر کنگره رسیده است

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی، در حاشیه دیدار دست اندرکاران کنگره بین‌المللی "سبط النبی" امام حسن مجتبی(ع) با حضرت آیت الله علوی گرگانی، گفت:  برگزاری این کنگره در روزهای اول و دوم تیرماه، در تهران، بوده که  مهیمانان برجسته‌ای از 15 کشور در این کنگره شرکت خواهند داشت.

دبیر علمی کنگره سبطی النبی(ع)  افزود: 120  مقاله از اندیشمندان داخلی و خارجی به دبیرخانه کنگره فرستاده شده که از این تعداد  70 مقاله برتر به تأیید کمیته علمی کنگره رسیده است.

وی اضافه کرد: مقالات برتر در قالب 4 مجلد منتشر و در روز افتتاحیه کنگره رونمایی خواهد شد و در اختیار علاقه‌مندان مکتب اهل بیت (ع) و بخصوص امام حسن مجتبی(ع) قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) تصریح کرد:  انتشار 3 جلد کتاب شامل احادیث و روایات که توسط استادان برجسته تدوین شده اند که در روز اول کنگره این آثار نیز رونمایی به عمل خواهد آمد.

حجت الاسلام والمسلمین لک زایی در پایان خاطر نشان کرد:  برگزاری 4 کمیسیون تخصصی و جشنواره شب شعر، وبلاگ نویسی و ... را از دیگر برنامه‌های کنگره بین المللی "سبط النبی" امام حسن مجتبی(ع) است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مقاله ، برتر ، سبطی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.