سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زورگیری سه نوجوان از سربازان وظیفه/اعتراف به 7 فقره زورگیری در یک شب

سرگرد ناصری صبح امروز از دستگیری سه زورگیر موتور سوار در محدوده خیابان بخارست خبر داد و گفت: متمان این پرونده 10 دقیقه پس از آخرین سرقت در طرح مهار شناسایی و بازداشت شدند.

سرگرد احمد ناصری رئیس کلانتری 105 سنایی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، از دستگیری سه زورگیری موتور سوار در محدودخ خیابان بخارست خبر داد و گفت: متهمان این پرونده 10 دقیقه پس از آخرین سرقت خود در طرح مهار ماموران این یگان شناسایی و بازداشت شدند.
 
این مقام انتظامی در تشریح خبر گفت: شب گذشته یک سرباز وظبفه که در محدوده خیابان مذکور در حال تردد بود از سوی یک موتور سوار مسلح به سلاح سرد مورد حمله قرار گرفته و متهمان با تهدید شوکر و سلاح سرد(قمه) تلفن همراه ، کیف پول و مدارک وی را سرقت و از محل متواری می شوند.
 
وی افزود: طی تماس این سرباز وظیفه به ماموران کلانتری و معرفی مشخصات این سه سارق مشخص شد که این متهمان دقایقی پیش نیز از شهروند دیگری زورگیری کرده اند و در حال حاضر تیمی از ماموران کلانتری در تعقیب آنان هستند.
 
سرگرد ناصری ادامه داد: بلافاصله مشخصات چهره متهمان و موتورسیکلت آن ها به دست آمد و با هماهنگی انجام شده ماموران موفق شدند مسیر تردد این متهمان را شناسایی کنند و متعقبا هویت متهمان به گشت حاضر در محل اعلام شد.
 
کلانتر 105 سنایی عنوان داشت: این اقدامات دقایقی بعد نتیجه داد و یکی از گشت های انتظامی کلانتری موفق شد هر سه متهم موتور سوار را در محدوده محله سنایی مشاهده و تحت تعقیب کوتاه، بازداشت کند.
 
سرگرد ناصری بیان داشت: هرسه متهم به کلانتری منتقل و پس از رویارویی با مالباختگان به جرائم خود مبنی بر سرقت و زورگیری از شهروندان به ویژه سربازان وظبفه اعتراف کردند و ضمن معرفی خود اذعان داشتند با همدستی یکدیگر از شهرستان  های اطراف تهران به این منطقه آمده و اقدام به زورگری می کنند و در همان شب 7 فقره زورگیری داشته اند.
 
گفتنی است در بازرسی از وسایل سه زورگیر نوجوان 10 دستگاه تلفن همراه مسروقه ، سلاح سرد، تعدادی عابر بانک و مدارک شناسایی کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
اگه خواستین من یه عکس بفرستم بجای اون بزارین
مهدی
۱۵:۲۴ ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
لطفا چهرشون را نشنون ندین اخه همه میشناسن دیگه اون موقعه که مرخصی دادین امدن بیرون دیگه نمیتونن خوب به کارشون ادامه بدن
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
از قیافشون معلومه مشتی داهاتی تازه به دوران رسیده هستن.
hasan
۱۴:۲۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
چهره هاشونو نیگاه کن!!!ا ادم میمیونه چی بگه.. با این هیکل نحیف !!!!
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
به کجا رسیده ایم ...............