سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر آنلاین و پذیرش گفت:

کارگزاری‌ها واسطی برای مشتریان در بازار "بورس"

علی نژاد گفت: فعالیت اصلی شرکت کارگزاری فارابی در خصوص خرید و فروش سهام کالا می‌باشد، که اطلاعات مناسب را در خصوص مرجع خرید و فروش می‌تواند در اختیار مشتریان قرار دهد.

 حامد علی نژاد مدیر آنلاین و پذیرش شرکت کارگزاری فارابی، در حاشیه هشتمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه  خبرنگاران بیان کرد:فعالیت کارگزار فارابی در حوزه بورس پتروشیمی، کشاورزی و‌آهن فلزات است که می‌تواند بهترین واسطه برای خریداران  سهام این نمادها‌ به  حساب می‌آید.
 
 وی در ادامه اظهار داشت: کارگزاری فارابی علاوه بر مواد پتروشیمی و کشاورزی در زمینه بورس انرژی که تاکنون فقط برق است نیز فعالیت داشته و یکی از رابطان این بازار به حساب می‌آید.
 
علی نژاد در خصوص نقش کارگزاری های در بورس گفت:کارگزاری‌های واسطه‌ای بین سرمایه گذاران و بورس هستند  تا مشتریان می‌توانند بهترین خرید و فروش را در این بازار داشته باشند.
 
 وی در خصوص نمایشگاه امسال خاطر نشان کرد: نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته بازدید کنندگان کمتری داشته و عملکرد آن نسبت به سال‌های قبل است و دلیل آن هم  می توان عدم اطلاع رسانی  به بازدید کنندگان و فعالیت نمایشگاه در روزهای  اواسط هفته شمرد.
انتهای پیام/
برچسب ها: مدیر ، آنلاین ، کارگزاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.