سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با مانور نظامی ناتو؛

آغاز مانور نظامی روسیه در دریای بالتیک

همزمان با مناورهای نظامی ناتو، امروز مانور نظامی روسیه در استان کالینینگراد در دریای بالتیک آغاز می‌شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از روسیاالیوم، همزمان با اجرای مانورهای نظامی ناتو ، روسیه نیز مانورهای نظامی را در استان کالینینگراد در دریای بالتیک با حضور ناوگان دریایی بالتیک و نیز نیروی دریایی و نیروهای چترباز، برگزار می کند.

خبرگزاری ایتارتاس به نقل از دفتر مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: این مانور‌ها زیر نظر فرماندهی منطقه عملیاتی جنگی غربی برگزار می‌شود.
گفتنی است، این مناورهای نظامی روسیه همزمان با شروع مانورهای بی‌المللی نظامی ناتو که موسوم به "ضربه شمشیر" است و در آن نیروهای دریایی وهوایی کشورهای لیتوانی،لتونی، استونی، کانادا، دانمارک، فنلاند، نروژ، انگلیس وآمریکا برگزار می‌گردد، صورت می‌گیرد.

در پیام وزارت دفاع روسیه آمده است: نیروهای ناوگان بالتیک در حمایت از مرزها و دفاع از امکانات دریایی و همچنین رهگیری ونابودسازی زیردریایی‌ها و کشتی‌های جنگی دشمن فرضی بصورت قوی عمل خواهد کرد.

وزارت دفاع روسیه در پیام خود درباره ماهیت این مانورها وهدف آن گفت: نیروهای چترباز باهمکاری تفنگداران دریایی در حمایت از سواحل وصدکردن فرود نیروهای دریایی دشمن فرضی عمل خواهند کرد، همچنانکه جنگنده های سوخو سو34و نیز هلکوپترهای می-24 علاوه بر بمب‌افکن‌های تو 22که پروازهای گشتزنی را بر فراز بالتیک به اجرا درخواهد آورد نیز با اقدام به پشتیبانی‌های آتش گشودن از هوا ایمنی عملیات را حفظ می نمایند.


انتهای پیام/
برچسب ها: ناتو ، روسیه ، رزمایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.