سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

دانشگاه سمنان میزبان کنفرانس ریاضی ایران شد

این کنفرانس با حضور ریاضی دانان ایرانی و خارجی چهارم تا هفتم شهریور امسال با همکاری انجمن ریاضی ایران در این دانشگاه برگزار می شود.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، رئیس دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر دانشگاه سمنان از میزبانی این دانشگاه در برگزاری کنفرانس ریاضی ایران خبر داد.
محمدرضا صافی گفت: همزمان با چهلمین سال تاسیس دانشگاه سمنان، چهل و پنجمین کنفرانس ریاضی ایران شهریور امسال در این دانشگاه برگزار می شود.
وی افزود: این کنفرانس با حضور ریاضی دانان ایرانی و خارجی چهارم تا هفتم شهریور امسال با همکاری انجمن ریاضی ایران در این دانشگاه برگزار می شود.
صافی به محورهای این کنفرانس چهار روزه اشاره کرد و افزود: این کنفرانس در 19 محور برگزار می شود که آنالیز، آنالیز عددی، تحقیق در عملیات، جبر، معادلات دیفرانسیل تحلیلی، هندسه، آموزش ریاضی، علوم کامپیوتر و نظریه اعداد از جمله محورهای این کنفرانس هستند.
دبیر علمی این کنفرانس گفت: علاقه مندان تا بیستم خرداد فرصت دارند مقالات خود را به دبیرخانه این کنفرانس ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام شرکت در کنفرانس به آدرس الکترونیکی http://imc45.semnan.ac.ir/ مراجعه نمایند.
برگزاری کارگاه ها و سمینارهای آموزشی و برپایی نمایشگاه از برنامه های جنبی این کنفرانس است.
کنفرانس قبلی ریاضی ایران شهریور 92 به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.