سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترفندهای شبانه؛

فایرفاکس را مخصوص خودتان کنید

اگر از کاربران مرورگر محبوب فایرفاکس باشید و نسخه مرورگر خود را نیز به‌روز کرده باشید، مطمئنا تغییراتی را که در نسخه جدید این مرورگر رخ داده است، مشاهده کرده‌اید.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، تغییر در نمایش تب‌ها، به نمایش در نیامدن عنوان صفحات در بالای مرورگر، مشاهده نشدن منوهای کلاسیک و انتقال آیکون‌های مرورگر به منویی در سمت راست همچون کروم از جمله مهم‌ترین تغییرات ظاهری در جدیدترین نسخه فایرفاکس به‌شمار می‌رود.

دوست دارید منوی این مرورگر را که در سمت راست قرار گرفته است به سلیقه خودتان شخصی‌سازی کنید؟ فعال‌سازی نمایش بوکمارک‌ها و نوار عنوان در بالای مرورگر چطور؟ برای انجام این کارها این مراحل را دنبال کنید:

1ـ مرورگر را اجرا کرده و از سمت راست روی منوی برنامه که با آیکونی شامل سه خط افقی قابل دسترسی است، کلیک کنید.

2ـ از پایین سمت چپ منوی به‌نمایش درآمده روی Customize کلیک کنید.

3ـ اکنون می‌توانید با عملیات کشیدن و رها کردن، هر یک از موضوعات موجود در منو را به سمت چپ بکشید تا از منو حذف شوند یا در عملیاتی معکوس، آیکون‌های موردنظر را از سمت چپ به منوی سمت راست بکشید تا به منوی مرورگر افزوده شود.

نکته: در این بخش ترتیب نمایش گزینه‌های مختلف را نیز می‌توان تغییرداد. علاوه بر این می‌توانید مکان کادر جستجو و آیکون افزونه‌ها را نیز تغییر دهید.

4ـ با فعال‌سازی گزینه Title Bar از پایین سمت چپ مرورگر قابلیت نمایش عنوان صفحات در بالاترین قسمت مرورگر نیز فعال می‌شود. همچنین برای نمایش یا به نمایش درنیامدن منوهای کلاسیک و نوار بوکمارک‌ها می‌توانید از گزینه Show‌/‌Hide Toolbars کمک بگیرید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.