سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشیه سمینار تخصصی؛

نمایشگاه اسباب‌بازی و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی گشایش می‌یابد

نمایشگاه اسباب‌بازی و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشیِ سومین سمینار تخصصی و اولین کنگره بین‌المللی طراحی اسباب‌بازی و ابزارهای آموزشی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون برگزار می‌شود.

به گزارش  حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، در این نمایشگاه تولید‌کنندگان ایرانی اسباب‌بازی، موسسه‌های پژوهشی، سازمان‌های بین‌المللی فعال در حوزه کودکان و گروه‌های مرتبط با سازمان ملل متحد - برنامه کمک‌های تسهیلات محیط زیست جهانیSGP - و سفارت کشورهای مختلف هم‌چون ژاپن، هند، فرانسه، افغانستان و... آثار خود را در زمینه تولیدات اسباب‌بازی و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی به نمایش خواهند گذاشت.

بر اساس این خبر؛کارگاه‌های ساخت اسباب‌بازی و عروسک، کارگاه‌های آشنایی با زیست‌گاه‌های بیابانی، خزری، بلوچی، کوهستانی، دریایی، جنگلی ایران، حیوانات شاخص آن، خیمه‌شب‌بازی و کارگاه ساخت اوریگامی - توسط سفارت ژاپن - نیز از فعالیت‌های این نمایشگاه به شمار می‌رود.

این نمایشگاه که بازدید از آن برای عموم علاقه‌مندان آزاد اعلام شده است، در روزهای 20 تا 23 خرداد از ساعت 8 صبح تا 19 در سالن نمایشگاه 1 (تیمچه) مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران دایر خواهد بود.

سومین سمینار تخصصی و اولین کنگره بین‌‌المللی طراحی اسباب‌بازی و ابزارهای آموزشی با موضوع «رویکردی نو به بازی و اسباب‌بازی‌های سنتی» در قالب سمیناری پژوهش‌محور در 4 میزگرد تخصصی، توسط فصل‌نامه تخصصی هنر و طراحی صنعتی چهارباغ و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روزهای 20 و 21 خرداد در مرکز آفرینش‌ها از ساعت 8 صبح تا 14 برگزار خواهد شد.

این سمینار از بخش فرهنگی سفارت کشورهای مختلف هم‌چون ژاپن، هند، افغانستان، فرانسه و... در بخش بین‌الملل نیز دعوت کرده است.

در مراسم گشایش این سمینار که ساعت 8 صبح روز 20 خرداد برگزار می‌شود، قرار است علیرضا حاجیان زاده مدیرعامل کانون و گری لوئیس هماهنگ‌کننده سازمان ملل متحد در ایران نیز سخنرانی داشته باشد.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.