سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات جهانی مونیخ؛

آغاز رقابت ملی پوشان کشورمان در ۵۰ متر درازکش مردان و سه وضعیت بانوان

در روز دوم مسابقات جهانی مونیخ، ملی پوشان تفنگ۵۰ متر درازکش کشورمان، به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  مسابقات جهانی مونیخ در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی، در حالی پیگیری می شود که تیم ملی کشورمان متشکل از مهدی احمدی، ساسان شهسواری، امیرحسین گل پسند، مهدی جعفری پویا و حسین باقری، تا لحظاتی دیگر در رشته تفنگ ۵۰ متر درازکش به رقابت می پردازند.

بر اساس این گزارش، مسابقات این رشته در ۲ گروه برگزار می شود که ساسان شهسواری در گروه اول و سایر ملی پوشان کشورمان، در گروه دوم، قرار دارند.

همچنین این مسابقات در رشته های تراپ دوبل مردان، رپیدفایر ۲۵ متر زنان، رپیدفایر ۲۵ متر مردان و فینال تپانچه ۲۵ متر زنان دنبال می شود که از کشورمان نماینده ای در این رشته ها حضور ندارد.

اما فردا این مسابقات با برگزاری ادامه رقابت در رشته تفنگ ۵۰ متر درازکش مردان، تپانچه رپیدفایر ۲۵ متر مردان، فینال تفنگ ۵۰ متر درازکش مردان، تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت زنان و فینال تپانچه رپیدفایر ۲۵ متر مردان، پیگیری می شود که در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت زنان، مه لقا جام بزرگ، نجمه خدمتی و دینا فرزادخواه،  نماینده های کشورمان در این رشته هستند.

 

مسابقات جهانی تیراندازی، از چهاردهم تا بیست و سوم خرداد با حضور کشورهای مطرح جهان، در مونیخ آلمان برگزار می شود که تیم ملی کشورمان با شانزده ورزشکار در این مسابقات حضور دارد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.