سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز گرامیداشت هفته جوان در منطقه 2

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 2 گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته جوان بیش از 105برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی در سطح منطقه2 اجرا می‌گردد.

ذبیح‌الله زارع معاون اجتماعی و فرهنگی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به برکت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و آغاز هفته جوان برنامه‌های متعددی در سطح منطقه و نواحی پیش بینی و در دست اجرا است.

وی افزود: به همت ستاد جوانان منطقه که ترکیبی از اعضای کانون جوانان خانه‌های سلامت، جوانان فعال محلات و اعضای خانه شهریاران جوان منطقه است بیش از 1000 نفر از جوانان در این ستاد عضو شده و در برنامه‌های پیش بینی شده این هفته مشارکت دارند.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه2 در ادامه اذعان داشت: برگزاری کارگاه‌های متنوع آموزشی در سطح محلاتف ارائه مشاوره رایگان روانشناسی ویژه جوانان،‌ برپایی تورهای گردشگری در سطح نواحی، بازدید اعضای ستاد جوانان از آسایگاه جانبازان اعصاب و روان نیایش، تقدیر از بانیان جوان و جوانان فعال امور مذهبی، بازدید از بوستان نهج‌البلاغه، همچنین توزیع و اهدای گل و بسته فرهنگی به جوانان در میادین سطح منطقه و برگزاری مسابقات متعدد فرهنگی و تفریحی از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک جوانان به عنوان سرمایه‌های عظیم اجتماعی نیازمند نگاه ویژه و برنامه‌ریزی منسجم و یکپارچه از سوی نهادهای متولی در کشور هستند و توجه به نیازهای آنان در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی و ارائه و اجرای راه‌حل‌های بنیادین در حل مسائل و معضلات پیش روی آنان از وظایف و رسالت‌های مهم مسئولین در این حوزه محسوب می‌گردد و تمام تلاش مدیریت شهری تحقق و توفیق در این هدف به سهم خود است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: گرامیداشت ، هفته ، جوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.