سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصاویر بدست آمده از سوپرفون گلکسیS5 پرایم، یا گلکسی F سامسونگ

درست بعد از معرفی گلکسی S5 سامسونگ، شایعات پیرامون یک اسمارت فون قوی تر مبتنی بر S5 شروع شد، محصولی که به صفحه نمایش QHD و بدنه ی فلزی مجهز خواهد شد و S5 پرایم نام گذاری می شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، در طول یکی دو هفته گذشته شایعات پیرامون این موضوع زیاد به گوش می رسید، اسمارت فونی که گلکسی S5 Prime یا گلکسی F نامیده خواهد شد و ظاهرا قرار است به صفحه نمایشی با رزولوشن qHD و شاسی فلزی مجهز شود، روز گذشته تصاویر جدیدی از این محصول منتشر شد. احتمالا این سوپر فون به صفحه نمایش 5.3 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 مجهز خواهد شد، و قدرت پردازشی آن توسط پردازنده ی 805 اسنپ دراگون به همراه 3 گیگابایت رم تامین می‌شود، همچنین این محصول از یک دوربین 16 مگاپیکسلی به همراه OIS یا لرزشگیر اپتیکال استفاده خواهد کرد.

همچنین جذاب ترین شایعه در مورد این محصول برای کاربران سامسونگ، استفاده از بدنه و شاسی فلزی و جایگزینی آن با پلاستیک می باشد، وب سایت فون آرنا مدعی شده است که گلکسی F مجهز به بدنه ی فلزی است و سامسونگ در حال آزمایش یک نمونه ی مجهز به پردازنده ی اسنپ دراگون 801 می باشد، این وب سایت در ادامه اضافه کرده است که سامسونگ علاوه بر افزایش رزولوشن صفحه نمایش به QHD توانسته حاشیه ی دور آن را به میزان زیادی کاهش دهد، از ویژگی های دیگر گلکسی F، می توان به اخذ گواهینامه ی IP67 و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد. در نهایت باید تا هفته های آینده و معرفی این محصول از سوی سامسونگ منتظر باشیم.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.