سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

صادرات 72درصدی تولید سیمان ایلام به عراق

مدیرعامل کارخانه سیمان ایلام از صادرات 72 درصدی ظرفیت این واحد تولیدی به کشور عراق خبرداد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ حامد اصل روستا با اعلام این خبر گفت: سیمان تولیدی کارخانه ایلام به سبب کیفیت مناسب و بالا دارای جایگاه ویژه ای در زمینه صادرات است.
وی افزود: این کارخانه روزانه پنج هزار و 300 تن سیمان تولید می کند که افزون بر رفع نیاز سیمان در داخل ایلام و استان های همسایه مازاد تولید آن نیز صادر می شود.
بگفته مدیرعامل سیمان ایلام حجم قابل توجهی از سیمان تولیدی این واحد به کشور عراق صادر می شود و مابقی در داخل کشور به ویژه استان های ایلام، خوزستان و لرستان مصرف می شود.
اصل روستا یادآور شد: دریافت تندیس برترین سیمان جهان از مادرید اسپانیا، رم ایتالیا در سال های 2000 و 2005، دومین صادر کننده نمونه کشور در سال 91، دریافت تقدیرنامه از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بهداشت محیط در سال 91 و گواهی برتر کیفیت از بنیاد بین المللی کیفیت پاریس در سال 2013 از مهمترین افتخارهای سیمان ایلام است.
وی دیگر موفقیت های این واحد صنعتی کسب واحد نمونه استان تهران و کشور در سال 92، کارفرمای نمونه در سال 93، واحد نمونه بهداشت محیط در سال 93 و اخذ استاندارد CE (سی ای) اروپا در سال جاری عنوان کرد.
وی تاکید کرد: سیمان ایلام با کیفیت مطلوب و بالای خود شهرت جهانی دارد و در سال جاری نیز نامزد برترین بنگاه کسب و کار آسیا شده است که امید می رود این افتخار نیز کسب شود.
کارخانه سیمان ایلام در 25 کیلومتری شمال این شهر در شهرستان سیروان واقع است./س
 
 
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.