سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

لزوم حمایت هیات پزشکی ورزشی از ورزشکاران اعزامی به بازیهای آسیایی

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در نهاد متولی سلامت ورزش کشور و در راستای حمایت از ورزش قهرمانی، تمام ملی پوشان کرمانشاهی به صورت ویژه تحت حمایت هیأت پزشکی ورزشی قرار خواهند گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

جلال عزیزی در جمع ورزشکاران و پرسنل درمانی و اداری هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه به ضرورت حمایت همه جانبه از ورزشکاران کرمانشاهی اعزامی به رقابت های آسیایی، جهانی و المپیک اشاره کرد و گفت: در حال حاضر با توجه به امکانات تخصصی و تجهیزات کامل درمانی و مشاوره ای هیأت پزشکی ورزشی استان، تمام ورزشکاران اعزامی به رقابتهای آسیایی اینچئون 2014 می توانند از خدمات لازم بهره مند شوند.

وی گفت: خدمات درمانی مطلوب و بهره مندی از مشاوره های تغذیه ای و روانشناسی در کنار آمادگی جسمانی سبب بهبود عملکرد ورزشکاران در رقابتهای مختلف و افتخار آفرینی برای این مرز و بوم می شود.

عزیزی افزود: بر اساس هماهنگی بعمل آمده در کلینیک های تخصصی پزشکی ورزشی و فیزیوتراپی هیأت پزشکی ورزشی، امکان بهره مندی ورزشکاران از خدمات درمانی و مشاوره ای با حضور متخصصین مجرب و دارا بودن امکانات و تجهیزات به روز و استاندارد میسر می باشد و بر این اساس در کمیته درمان نیز برنامه ریزی خاصی جهت پذیرش خارج از نوبت ملی پوشان کرمانشاهی انجام شده است. 

وی همچنین از توسعه فضاهای درمانی خصوصا بخش کلینیک توانبخشی هیأت پزشکی ورزشی استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به لزوم بازگشت سریع ورزشکاران به حالت آمادگی قبل از مصدومیت و لزوم ارائه تمرینات توانبخشی در فضایی گسترده تر درصدد هستیم بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته امکان توسعه فضای لازم را ایجاد کنیم./ب

برچسب ها: حمایت ، ورزشکاران ، آسیایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.