سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

راه‌اندازی ۲۲ شبکه نیکوکاری محلی دراستان اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از راه اندازی ۲۲ شبکه نیکوکاری محلی برای نخستین بار در کشور درمناطق مختلف استان اصفهان بابیش از ۶ میلیارد ریال اعتبار خبر داد .

مهدی مجلسآرا درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،اظهار کرد:این طرح در شهرستانهای اصفهان، شاهین شهرومیمه، اردستان، دهاقان، فریدن، شهرضا، کاشان، گلپایگان، لنجان، نطنز، نائین، بوئینومیاندشت، مبارکه، چادگان و سمیرم با همکاری خیران و معتمدان محلهها کار خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح راهاندازی شبکههای نیکوکاری محلی از تابستان پارسال آغاز شد و امسال با قدرت بیشتری در حال پیگیری است، افزود: در این شبکهها معتمدان، اعضای هیأت امنا و امام جماعت مساجد زیرنظر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، نیازمندان محله را شناسائی و با توجه به اعتبار موجود در صندوق شبکه نیکوکاری، برای کمک به آنها اقدام میکنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان تصریح کرد: این شبکههای مردمی را 503 نیکوکار با سرمایه گذاری 6 میلیارد و 299 میلیون ریالی خود راه اندازی کردهاند.

وی با اشاره به اینکه در این شبکههای نیکوکاری، 504 امدادیار به کارگرفته شدهاند بیان کرد: تا پایان شهریور امسال 100 شبکه نیکوکاری دیگر در استان اصفهان برای امدادرسانی بیشتر به نیازمندان و مستمندان محلی راه اندازی میشود .

مجلسآرا خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) برای راهاندازی هر شبکه نیکوکاری 40 میلیون ریال کمک نقدی ارائه می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان افزود: قرار است با همکاری خیران به زودی در پادگانها و مراکز دانشگاهی استان اصفهان هم با هدف شناسائی افراد نیازمند و کمک به معیشت آنها، شبکههای نیکوکاری راهاندازی شود .


انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.