سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت:

مردم انتظار دارند تیم ملی فوتبال ایران نماینده شایسته ای برای ما درجام جهانی باشد

روحانی در جلسه هیات دولت عصر امروز گفت: مردم از تیم ملی فوتبال در جام جهانی برزیل توقع بازی خوب جوانمردانه، غیرتمندانه را دارند و انتظار دارند ملی پوشان کشورمان نماینده شایسته ای برای ایران باشند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران روحانی در جلسه هیات دولت عصر امروز پیروزی های درخشان تیم ملی والیبال و کشتی را در تشویق مردم به ورزش موثر دانست و افزود: مردم از تیم ملی فوتبال در جام جهانی برزیل توقع بازی خوب جوانمردانه، غیرتمندانه را دارند و انتظار دارند ملی پوشان کشورمان نماینده شایسته ای برای ایران باشند.

جلسه هیات دولت عصر امروز به ریاست روحانی رئیس جمهوری برگزار و سپس گودرزی گزارشی از جام جهانی فوتبال وتمهیدات  وزارت ورزش و جوانان برای حضور شایسته تیم ملی فوتبال در این بازی ها به هیئت دولت ارایه داد.

همچنین وزارت امور خارجه نیز آمادگی های نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از اتباع خبر داد وصدا وسیما هم از اقداماتی که برای پخش زنده همه بازیها تمهید شده است به هیئت وزیران گزارش داد.

روحانی در این جلسه ضمن تشکر از وزارت ورزش وجوانان، وزارت امور خارجه وسازمان صدا وسیما درباره اقدامات انجام شده از همه بازیکنان مربیان وکادر فنی که در این خصوص نقش آفرین بودند سپاسگزاری کرد.

رئیس جمهور پیروزی های درخشان تیم ملی والیبال وکشتی را در تشویق مردم به ورزش موثر دانست و ورزش را عاملی مهم در سلامت نسل جوان ودوری آنان از مفاسد عنوان کرد.

روحانی تقویت روحیه افتخار ملی را یکی از ضرورت ها در افزایش نشاط جامعه وپیشرفت کشور ذکر کرد و در کنار عوامل مهمی چون انقلاب اسلامی، دانشمندان وفرهیختگان بزرگ وتاریخ شکوهمند کشور که در شکل گیری روحیه اعتماد به نفس ملی دخیل هستند ورزش و به ویژه فوتبال را برای بخش عظیمی از جامعه وخصوصا جوانان غرورآفرین دانست.

روحانی افزود مردم متوقع بازی خوب جوانمردانه، غیرتمندانه وتکنیکی ورعایت ادب واخلاق هستند و انتظار دارند تیم ملی فوتبال ایران نماینده شایسته ای برای ایران و ایمان واخلاق اسلامی باشد.

همچنین معاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی رئیس جمهور نیز به ارایه 2 گزارش با موضوعات "طرح آمایش سرزمین" و"نظام ملی شاخص های ارزیابی توسعه وسامانه آن و رصد آمایش" پرداخت.

رئیس جمهور با تشکر از معاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی ،بحث آمایش سرزمین را بسیار مهم دانسته وبر توجه کامل به مزیت های نسبی هر استان ،بخش واقلیم وتحقق توازن منطقه ای در برنامه ریزی ها به ویژه برنامه ششم توسعه تاکید کرد: معاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی را به تمرکز ویژه بر حل مشکلات اساسی کشور در قالب برنامه آمایش توصیه کرد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.