سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

اختصاص 500 ميليون تومان اعتبار براي تكميل آسفالت راه روستايي شهرستان کوثر

فرماندار كوثر گفت: برای بهسازی و تکمیل آسفالت راههاي روستايي شهرستان کوثر که به صورت مشترک از یک راه استفاده می کنند اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان از محل اعتبارات در نظر گرفته شده است كه در آينده اي نزديك اين اقدامات انجام خواهد يافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ عليرضا عليپور در جلسه بررسي مشكلات مربوط به راه روستايي گفت: توسعه امکانات کشاورزی و ایجاد راه های ارتباطی مناسب روستایی می تواند، توسعه اقتصادی و ماندگاری روستاییان را قوت ببخشد.

وی افزود: به دلیل نبود زمینه اشتغال برای اقشار تحصیل کرده روستایی ، آنها در روستا بیکار می شوند و به ناچار برای امرار معاش در مراکز شهری به دنبال اشتغال و کسب حلال هستند.

فرماندار کوثر مهمترین عامل مهاجرت روستاییان به شهرها را نبود امکانان و سطح پایین درآمد دانست و خاطر نشان کرد: اگر امکانات براساس عدالت در مناطق محروم توزیع شود ، به طور حتم ارتقای روستاها را شاهد خواهیم بود.

عليپور گفت : با تامین امکانات بهتر و توسعه زیر ساخت ها در روستا، مهاجرت در این منطقه بایستی معکوس شود و آنهایی که دل به روستا دارند باید برای زندگی به روستا بازگردند.

وی گفت: سیاست دولت در این است که بخش تولید در روستاها رونق بگیرد .

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، تکمیل ، راه ، روستایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.