سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرایط زندانیان فلسطینی در اسرائیل بحرانی است

13 فلسطینی که در زندان‌های رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کرده‌اند،‌ در شرایط بسیار خطرناکی قرار دارند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از پرس‌تی‌وی، شرایط 13 فلسطینی که در زندان‌های رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کرده‌اند، بسیار بحرانی و خطرناک است.


به گفته جواد بولوس، وکیل ارشد انجمن زندانیان فلسطینی، "جان این زندانیان در خطر است، تا حدی که دستکاه گوارش بعضی از آنها دچار خونریزی شدیدی شده است و نیازمند مراقبت‌های پزشکی فوری هستند."


گفته می‌شود تا کنون 2 نفر از این زندانیان تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند،‌ اما نظامیان صهیونیست به بقیه اعلام کرده‌اند تنها در صورتی تحت درمان قرار خواهند گرفت که به اعتصاب غذای خود پایان دهند.


بیش از 290 اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در اعتراض به "بازداشت اداری" اعتصاب غذا کرده‌اند. این نوع بازداشت بدون هیچگونه محکومیتی انجام میگیرد و به نیروهای صهیونیست اجازه میدهد زندانیان خود را تا بیش از 6 ماه در حبس نگه دارند. البته این زمان تا مدت نامحدودی قابل تمدید است.


گفته می‌شود هرچه سریعتر این اسرا باید تحت مراقبت‌های درمانی درمانی قرار گیرند، چرا که علاوه بر این  13 نفر که در شرایط بسیار بحرانی به سر می‌برند، 2 نفر بر اثر ضعف بی‌هوش شده‌اند و تعدادی دیگر نیز دچار ضعف بینایی گردیده‌اند.




انتهای پیام/
برچسب ها: فلسطین ، اعتصاب ، غذا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.