سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حواشي امتحانات نهايي در ويژه برنامه "گزينه جوان"

برنامه تلويزيوني "گزينه جوان" روزهاي شنبه 24، دوشنبه 26 و چهارشنبه 28 خردادماه و با هدف پاسخگويي به اعتراضات دانش آموزان و ارائه توضيحاتي درباره نحوه برگزاري امتحانات نهايي روي آنتن مي‌رود.

 به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی «علي زاهدي» تهيه‌كننده برنامه گزينه جوان از روي آنتن رفتن سه برنامه ديگر براي پاسخگويي به اعتراضات دانش آموزان درباره امتحانات نيمه نهايي خبر داد و گفت: ويژه برنامه گزينه جوان براي ايام برگزاري امتحانات نهايي هفته آينده به پايان مي‌رسد اما به دليل اين كه برخي از دانشجويان به امتحانات و سخت بودن سوالات اعتراض داشتند با دكتر رسول عمادي رئيس مركز ملي سنجش و امتحانات آموزشي صحبت كرديم و ايشان از حضور در برنامه و توضيح درباره امتحانات نهايي استقبال كردند. همچنين از طرفي هم با آقاي محمدرضا مجتهد مدير موسسه گزينه جوان صحبت كرديم و هماهنگي با شبكه سه هم انجام و در نهايت سه برنامه ديگر ترتيب داده شد.
 
وي درباره محتواي دقيق اين برنامه ها ادامه داد: مهمانان اين سه برنامه مديران مركز امتحانات آموزش و پرورش هستند و قرار است طي آن ها درباره اين كه امتحانات نهايي در سال هاي آينده مفهومي تر مي شود و بيش از 75 درصد سوالات آن چنين ويژگي خواهد داشت، صحبت شود. همين طور به اعتراضات دانش آموزان پاسخ داده مي دهيم و نمره بعضي امتحاناتي كه اعتراضات زيادي به دنبال داشت در برنامه گفته مي شود.  
 
برنامه تلويزيوني گزينه جوان كاري از گروه اجتماعي اين شبكه است كه سري اخير آن در ايام برگزاري امتحانات نهايي با پخش آيتم‌هاي مختلف و حضور دبيران مجرب ساعت 15:30 روزهاي زوج به پخش رسيد.


انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.