سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"امین عامری" خواننده تیتراژ "بین خودمون بمونه" شد

"امین عامری"، خواننده موسیقی پاپ کشورمان تیتراژ پایانی مینی سریال "بین خودمون بمونه" به کارگردانی و تهیه کنندگی علی عطشانی را خواند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، تدوین مجموعه 3 قسمتی «بین خودمون بمونه» به پایان رسیده و کار تا 20 خرداد برای پخش در نیمه شعبان تحویل شبکه دو می شود.
 
مدیر گروه مدیر گروه فرهنگ، هنر و تاريخ  شبکه دو این خبر را اعلام کرد و گفت: تیتراژ این مینی سریال هم با آهنگسازی پوریا حیدری آماده پخش شده است.
 
وی افزود: تیتراژ پایانی مینی سریال «بین خودمون بمونه» را امین عامری بر اساس ترانه ای از علی بحرینی خوانده است.   
 
کریمی درباره‌ مضمون «بین خودمون بمونه» گفت: این اثر در قالب یک درام تاثیرگذار به «دروغ» به عنوان یکی از معضلات مهم اجتماعی پرداخته و سعی دارد تبعات منفی آن در زندگی شخصی و اجتماعی افراد را به تصویر بکشد.
 
وی تصریح کرد: این اثر با حضور بازیگرانی مثل بهنام تشکر، آتیلا پسیانی، سیما تیرانداز و ... در تهران کلید خورد و لوکیشن‌های آن در پایتخت و شهر تاریخی کاشان قرار دارند.
 
علی عطشانی «بین خودمون بمونه» را به سفارش گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو می‌سازد، این تله‌فیلم درباره مردی به نام تورج است که در آستانه اسباب‌کشی به منزل جدیدش 40 میلیون تومان پول کم دارد، بعد از تلاش‌های زیاد تنها راه را در فروش زمینش در کاشان می‌بیند. او برای فروش زمین نیاز به مرخصی دارد، به همین دلیل مجبور می‌شود به مدیرش دروغ بگوید و این آغاز ماجراست.
 
آتیلا پسیانی، نیما شاهرخ شاهی و مهران رجبی از دیگر بازیگران این فیلم تلویزیون هستند که برای پخش در نیمه شعبان از آنتن شبکه دو در حال تولید است.


انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
سانی
۱۵:۱۴ ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
صداش عااااااالیه
بی نظره
منیره
۱۱:۳۵ ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
خیلی قشنگ میخونه