سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگرانی از سرپوش گذاشتن روی حادثه پالایشگاه سپاهان؛

نارضایتی کارگران از عملکرد مدیریت شرکت سپاهان/کمیسیون انرژی مساله را بررسی می‌کند

نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار گفت: ما نگران این هستیم که بعضی از افراد بخواهند بر روی بررسی حادثه پالایشگاه سپاهان سرپوش گذاشته و جلوی آن را بگیرند.

در تاریخ ۷ خردادماه در ساعت 4:30 صبح به پایگاه‌های آتش نشانی پالایشگاه اصفهان و شاهین شهر و همچنین دیگر پایگاه‌های اطراف اعلام می‌شود که آتش سوزی وسیعی در انبار بشکه سازی و بشکه پرکنی روغن شرکت نفت سپاهان روی داده است.   

با وجود اینکه آتش در‌‌ همان دقیقه‌های ابتدایی مهار شد، اما در بعدازظهر‌‌ همان روز مجددا این حریق زبانه کشید و تاکنون بررسی‌ها هنوز مشخص نکرده که علت اصلی این حریق چه بوده است.    
 
حسین امیری خامکانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به حادثه آتش سوزی انبار روغن پالایشگاه نفت سپاهان گفت: این موضوع هنوز در کمیسیون انرژی مطرح نشده اما به احتمال قوی در جلسات آتی کمیسیون مطرح خواهد شد.  
 
وی تاکید کرد: مطمئنا اگر این مسئله در کمیسیون مطرح شود مورد بررسی واقع شده و گزارش آن منتشر خواهد شد.  
 
هم چنین مسعود پزشکیان عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون محیط زیست مجلس در رابطه با این حادثه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: احتمال این که این موضوع در جلسه آتی فراکسیون محیط زیست مطرح شود بسیار زیاد است.  
 
پزشکیان هم چنین اظهار داشت: مطمئنا در صورت مطرح شدن این مسئله در مجلس و فراکسیون مربوطه مسائلی که به محیط زیست نیز مربوط می‌شود و یا باعث خسارت دیدن محیط زیست شده بررسی خواهد شد.  
 
حمیدرضا فولادگر نماینده اصفهان نیز با اشاره به این حادثه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: مجمع نمایندگان اصفهان هنوز جلسه‌ای در رابطه با بررسی این موضوع تشکیل نداده اما مطمئنا باید این مسئله در مجمع بررسی شود.  
 
وی در ادامه تصریح کرد: مطمئنا این مسئله باید بررسی شود و عدم بررسی تاکنون نیز به دلیل ایام تعطیلی مجلس و هم چنین ماموریت برخی از اعضای مجمع بوده است.  
 
وی در پایان اظهارات خود خاطر نشان کرد: مطمئنا این  مسئله پیگیری و بررسی خواهد شد.   
 
همچنین حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار پیش از این  در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در مورد حادثه اخیر انبار روغن شرکت نفت سپاهان اصفهان عنوان کرده بود در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شده که تعدادی از کارگران نسبت به نحوه عملکرد مدیریت مجموعه ناراضی بودند که این مسئله در مورد حادثه مذکور قابل پیگیری است.  

وی تاکید کرده ‌بود: ما نگران این هستیم که بعضی از افراد بخواهند بر روی بررسی این موضوع سرپوش گذاشته و جلوی آن را بگیرند.  
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.