سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند/

حضور بانوی خراسان جنوبی در مسابقات تیراندازی جهانی آلمان

بانوی خراسان جنوبی در مسابقات تیراندازی جهای مونیخ آلمان حضور می یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند ، رئیس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی با بیان این مطلب افزود: نجمه خدمتی به همراه 8 تیرانداز ملی پوش دیگر کشورمان در این مسابقات به مصاف حریفان جهانی و بین المللی خود می رود.

محمد رضا نایاب گفت: نجمه خدمتی در رشته 10 متر تفنگ‌بادی زنان به مصاف رقیبان جهانی می‌رود.

رئیس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان مونیخ آلمان الهه احمدی، نرجس امام قلی‌نژاد و نجمه خدمتی از خراسان جنوبی در رشته 10 متر تفنگ‌بادی زنان، صف‌آرایی می کنند.

نجمه خدمتی چندین مقام قهرمانی در مسابقات کشوری، دو مدال قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات آسیایی چین و کویت را در پرونده ورزشی خود دارد.

این بانوی شایسته خراسان جنوبی به نمایندگی از کشورمان با قرار گرفتن در مکان دوم و به گردن آویختن مدال نقره، سهمیه المپیک 2014 نانجینگ چین را کسب نموده است.

به گفته ئیس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی در نخستین روز از مسابقات تیراندازی جهان ورزشکارن کشورمان در سه رشته به مصاف حریفان بین المللی خود می روند.

وی تصریح کرد: در رشته تپانچه 50 متر مردان جهان کشورمان نیز  ابراهیم برخورداری، ابراهیم رحیمی سنگری و محمد احمدی، حضور دارند.

نایاب تصریح کرد: در رشته 10 متر تفنگ مردان جهان، مهدی جعفری پویا، حسین باقری و مهدی احمدی به نمایندگی از کشورمان در این رقابت‌ها شرکت دارند.

این مسابقات از 18 خردادماه آغاز شده و تا 23 خردادماه جاری با حضور تیراندازانی از سراسر دنیا در شهر مونیخ آلمان ادامه می‌یابد./ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.