سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

تیم ملی بدمینتون به اردوی شش روزه خود در آمل پایان داد

سرمربی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان ایران از پایان مرحله سوم اردوی آمادگی این تیم در آمل پیش از ظهر یکشنبه خبر داد.

ˈمرتضی ولی دروی ˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت : این اردو به خاطر تغییر برنامه اردوی مرحله نهایی در تهران و جلو افتادن آن دو روز زودتر از برنامه های پیش بینی شده کادر فنی پایان یافت.

وی افزود : در اردوی شش روزه تیم ملی بدمینتون ایران چهار ملی پوش اعزامی به مسابقات بین المللی کنیا شامل ˈ سروش اسکندریˈ از زنجان ، ˈ حسن متقی ˈ از گیلان ، ˈ فرزین خانجانیˈ از تهران و ˈ مهران شهبازی ˈ از کردستان حضور داشتند و در دو نوبت صبح و عصر در تالار ورزشی حجاب آمل تمرین کردند.

سرمربی تیم ملی بدمینتون ایران به حضور ˈ آرمین برزندهˈ بدمینتون باز تیم لیگ برتر هیات بدمینتون آمل و یک بدمینتون باز از قائمشهر در اردوی تیم ملی اشاره کرد و گفت : ورزشکاران مازندرانی هم به منظور کسب تجربه و شناسایی میزان توانمندی آنان در کنار بازیکنان تیم ملی تمرین کردند.

وی از برپایی اردوی مرحله سوم تیم ملی بدمینتون بزرگسالان در آمل ابرازرضایت کرد و با مطلوب خواندن کسب آمادگی نسبی ملی پوشان افزود : شهرستان آمل اواخر پارسال نیز میزبان اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان بود و خوشبختانه امکانات مورد نیاز برای برپایی اردوهای تیم های ملی در این شهرستان فراهم است.

او ادامه داد : تیم ملی بدمینتون ایران خود را برای شرکت در مسابقات بین المللی بدمینتون پنج هزار دلاری کنیا که از معتبرترین تورنمنت های این رشته ورزشی در جهان است و کشورهای صاحب نام در آن شرکت می کنند، آماده می کند.

مسابقات بین المللی بدمینتون کنیا روزهای بیست و هفتم خرداد تا دوم تیر سال جاری برگزار می شود.

تیم ملی بدمینتون مردان ایران پیش از اعزام به کنیا یک اردوی سه روزه را در تهران برگزار می کند./ب

برچسب ها: تیم ، آمل ، شش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.