سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه صنعتي شريف برگزار مي كند

ششمین همایش بین المللی مدیریت بیمارستانی

دانشگاه صنعتی شریف با مشارکت وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی کشور، ششمین همایش بین المللی مدیریت بیمارستانی با رویکرد «مدیریت فناوری و سرمایه انسانی» را در تاریخ 21 و 22 مرداد ماه سال جاری برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، ششمین همایش بین المللی مدیریت بیمارستانی با رویکرد «مدیریت فناوری و سرمایه انسانی» با حضور بیش از 6 استاد مطرح بین المللی، 24 سخنران، با مشارکت وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی کشور در تاریخ 21 و 22 مردادماه سال جاری همراه با نمایشگاه جانبی فناوری های پیشرفته پزشکی دارای نمره بازآموزی در مرکز بین المللی همایش های رازی برگزار می شود. در این راستا روز شنبه مورخ 17/3/93 جلسه شورای سیاست گذاری همایش جهت اتخاذ تصمیمات راهبردی برای هر چه کاربردی تر کردن محورهای این همایش بزرگ بین المللی در محل سالن جلسات دفتر ریاست دانشگاه شریف برگزار شد. این جلسه با حضور رئیس دانشگاه شریف دکتر روستاآزاد، مدیران ارشد وزارت بهداشت، روسای دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران، رئیس سازمان نظام پزشکی، روسای کمیته های علمی فناوری و سرمایه انسانی همایش برگزار گردید.

در این جلسه به دستاوردهای پنج همایش بین المللی مدیریت بیمارستانی در جهت ارتقای مهارت های مدیریت بیمارستانی پرداخته شد. و در ادامه آن چالش ها و مشکلات مطرح شد و در خصوص فرصت ها و تهدید ها نیز راهکارهایی پیشنهاد گردید. از مهم ترین موضوعات مطروحه در این نشست گسترش ارتباطات و همکاری دانشگاه شریف و دانشگاه های علوم پزشکی، طرح تحول نظام سلامت، طرح تجهیزات پزشکی، ساختار سلامت، ایجاد زیرساخت های حرفه ای، ارتباط موثر با مدیران و روسای بیمارستانها و چالش های بخش خصوصی در نظام سلامت بود که به آن پرداخته شد. گفتنی ست؛ محورهای این همایش نیز در دو بخش مدیریت سرمایه انسانی و بخش مدیریت فناوری مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.