سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با افتتاح مرکز توانمندسازی و جامعه‌پذیری حلقه درمان اعتیاد کامل شد

مراکز توانمندسازی و جامعه‌پذیری بهبود یافتگان اعتیاد صبح امروز با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور و فرمانداری و شهرداری استان تهران افتتاح می‌شود.

محسن روشن پژوه؛ معاون پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: ما در فرایند توانمندسازی، بهبودی ودرمان اعتیاد می‌بایست به یک طیف و مداخلات گسترده‌ای توجه نماییم که این امر از سم زدایی و مراحل اولیه درمان آغاز شده و به بهبودی، توانمندسازی و بازگشت اجتماع منتهی می‌شود.

وی ادامه داد: در صورتی می‌توانیم به اهداف خود نزدیک شویم که خدمات را به صورت سهل و آسان در اختیار مخاطبین قرار دهیم.
روشن پژوه افزود: این مراکز از درمان سرپایی واقامتی شروع شده وبه حمایت اجتماعی مثل پرداخت یارانه به خانواده معتادین، کمک به خانواده آن‌ها وحرفه آموزی منتقهی می‌شود. تا فرد بتواند به توانمندسازی لازم دست یابد.

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح این مراکز درمان و توانمندسازی و جامع پذیری معتادین کامل شده افرادی که داوطلب درمان هستند می‌توانند از خدمات روان شناختی، مددکاری اجتماعی و غیره ما بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است؛ این مراکز در چهار نقطه تهران افتتاح شد؛ خانه شماره یک، شهریار، خانه شماره دو تهرانپارس، خانه شماره سه شهران، خانه شماره چهار تهرانسر( این مرکز ویژه بانوان است).

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.