سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

پنج میلیون فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد اسلامي هستند

پنج میلیون نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل کرده اند و این موضوع افتخاری برای این دانشگاه محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با اشاره به این مطلب گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگترین دانشگاههای حضوری جهان به شمار می آید .

حجت‌الاسلام علی‌عسگری با اشاره به سابقه تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی، افزود :این دانشگاه با کمک يك ميليون توماني امام خمینی (ره) و همت بنیانگذاران و حمایت مردم تاسیس شده است.

وی فارغ التحصیل شدن پنج میلیون نفر را از افتخارات این دانشگاه عنوان و تصریح کرد : هم اکنون این دانشگاه 35 هزار عضو هیات علمی که تعداد آنان با حق‌التدریسی‌ها به بیش از 50 هزار نفر می رسد را دارد.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد : در حال حاضردر این دانشگاه بیش از 40 هزار کارمند فعالیت دارند.

حجت‌الاسلام علی‌عسگری با اشاره به اینکه این دانشگاه دارای آزمایشگاه‌های مجهز و فناوری‌ها و تجهیزات آموزشی است اضافه کرد : ماموریت اصلی این دانشگاه تربیت نیروهایی متخصص، متعهد، خلاق و نخبه است.

وی به شهریه های دانشجویان این دانشگاه نیز اشاره و تاکید کرد : در آینده ای نه چندان دور وابستگی دانشگاه به درآمدهای ناشی از دریافت شهریه کاهش می یابد.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد : ایجاد رشته‌های جدید  بر طبق نیاز  به صورت منطقه‌ای در دستور کار مسئولان این دانشگاه قرار گرفته است.

در پایان این مراسم از خدمات علیرضا فیروزفر قدردانی و یدالله رجایی به عنوان رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان معرفی شد./ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.