سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز پیش تولید فیلم تلویزیونی «رسم رفاقت» در شبکه دو

پیش تولید فیلم تلویزیونی «رسم رفاقت» به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه کنندگی اصغر پورهاجریان آغاز شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل ا ز روابط عمومی شبکه دو، رهبر قنبری این فیلم را به سفارش گروه فیلم های تلویزیونی شبکه دو به مناسبت روز نوجوان می سازد.
 
مدیر گروه فیلم های تلویزیونی شبکه دو گفت: «رسم رفاقت» در ژانر کودک و نوجوان ساخته می شود و درباره فرید و پویا دو نوجوان تکواندو کار است که دوستی خوبی با یکدیگر دارند اما توجه ویژه پدر پویا به سعید ماجراهای دیگری را برای این دو دوست رقم می زند.
 
وی افزود: اكنون كار انتخاب بازیگران آغاز شده و انتظار می رود در آینده نزدیک فهرست بازیگران و عوامل پشت دوربین قطعی شود.
 
کریمی گفت: همه لوکیشن های این تله فیلم در تهران قرار دارند و سالن تکواندو و سالن مسابقه از فضاهای اصلی این فیلم خواهند بود.
 
مدیر گروه فیلم های تلویزیونی شبکه دو تصریح کرد: تا امروز همکاری فرزام گل سفیدی تصویربردار، عقیل تقی زاده برنامه ریز، آبتین برقی طراح صحنه و لباس، علیرضا باقربیگی طراح گریم و مدیر تولید، مجید یوسفی صداگذار، کاوه ایمانی تدوینگر، محسن پورهاجریان مجری طرح و منصور ناظمی مدیر تدارکات با این پروژه قطعی شده است.
 
وی با اعلام اینکه این اثر برای نوجوانان و متناسب با نیازهای این گروه سنی تولید می شود، گفت: گروه فیلم های تلویزیونی شبکه دو تا پایان امسال تولید حداقل 20 اثر تلویزیونی را در دستور کار قرار داده، این آثار با توجه به نیازهای روز جامعه تولید خواهند شد و مضامین آنها همگی در مشاوره با نخبگان و عموم مردم استخراج شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، دو ، کارگردان ، بازیگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.