سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماتوینکو :

منزوی کردن "روسیه"‌ از طریق تحریم غیرممکن است

سخنگوی شورای فدراسیون روسیه اظهار داشت : روسیه قویا در بطن اقتصاد و سیاست بین المللی قرار دارد و اکنون منزوی ساختن آن غیر ممکن است .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از ایتارتاس ؛‌ والنتینا ماتوینکو ، سخنگوی شورای فدراسیون روسیه در مجلس علیای پارلمان این کشور در گفتگو با یکی از برنامه های شبکه تلویزیونی ( TVTS) تصریح کرد : طبق تمامی قوانین و مقررات بین المللی تحریم های اعمال شده بر علیه مسکو غیرقانونی است . با این حال کرملین معتقد است لزومی ندارد این تحریم ها با اعمال تحریم هایی بر ضد کشورهای غربی _‌که لیست آنها نیز اکنون آماده است _‌پاسخ داده شود . 

وی افزود : روسیه شدیدا در بطن اقتصاد وسیاست دنیا قرار دارد و در این شرایط منزوی ساختن آن غیرممکن است . تنها ایالات متحده قادر است چنین تحریم هایی را علیه روسیه تحمیل کند ؛ تحریم هایی که بر اساس قوانین بین المللی کاملا غیرقانونی هستند . 

ماتوینکو خاطرنشان کرد : اگرچه هیچیک از ما تمایلی به اجرای طرح تلافی کردن تحریم های غرب علیه روسیه نداریماما شاید زمانی فرا برسد که کرملین دست به چنین اقدامی بزند . بسیاری از کشورهای اروپایی به مشارکت با روسیه بخصوص در زمینه های  اقتصادی علاقمند هستند . 

وی تاکید کرد :‌حجم معاملات تجاری روسیه با کشورهای اروپایی ارزشی معادل 450 میلیارد دلار دارد . این موضوع و نفوذ فراوان  روسیه بسیار حائز اهمیت است . 

 سخنگوی شورای فدراسیون روسیه در مجلس علیای پارلمان این کشور در پاسخ به این سوال که تحریم های اعمال شده توسط آمریکا و اروپا بر ضد روسیه چه تاثیری بر زندگی وی داشته ، ادامه داد : در حقیقت هیچ چیزی در زندگی من تغییر محسوسی نداشته است . 



انتهای پیام / 
برچسب ها: روسیه ، انزوا ، کشور ، دولت ، مسکو ، کرملین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.