سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای نخستین بار در کشور؛

امضا تفاهم نامه همکاری علمی پژوهشی فناوری در دانشگاه خوارزمی

تفاهم نامه‌ همکاری‌های علمی پژوهشی فناوری امروز بین دانشگاه خوارزمی و مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در محل سالن همایش‌های این دانشگاه به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ تفاهم نامه‌ی مذکور به منظور ارتقای مشارکت در نهضت تولید علم افزایش تولیدات علمی و ترویج علم مورد نیاز آموزش و پژوهش مبتنی بر نیازهای ملی و کاربردی کردن دستاوردهای علمی و پژوهشی از طریق تعامل پویا و سازنده با مراکز علمی پژوهشی داخلی، منطقه‌ای، بین المللی و رصد کردن پیشرفت‌ها و تحولات علمی در حوزه‌های علوم و فناوری و حرکت در مسیر نظریه پردازی و استفاده از امکانات موجود در جهت اهداف مشترک و توسعه‌ی همکاری‌های علمی، پژوهشی و فناوری فی ما بین دانشگاه خوارزمی و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری به امضا رسید. این مفاد تفاهم نامه به شرح زیر است.

ماده 1: انجام همکاری‌های مشترک علمی، پژوهشی، فناوری، آموزشی و مسائل مرتبط با رتبه‌ بندی دانشگاه‌ها و نگاشت علمی.

ماده 2: مدت اجرای این تفاهم نامه از تاریخ انعقاد و مبادله‌ای این تفاهم نامه (5 سال شمسی خواهد بود).

ماده 3: الف) تعهدات مرکز و ISI

ب) تعهدات دانشگاه‌

ماده 4: سایر شرایط: هرگونه موارد پیش بینی نشده در این تفاهم نامه در صورتی که طرفین تمایل به اجرای آن را داشته باشند می‌تواند موضوع همکاری واقع شود.

ماده 5: پیگیری و اجرای تفاهم نامه: زمان بندی انجام برنامه‌ها و پیگیری اجرای آنها. تلاش برای همکاری‌ها در زمینه‌های جدید و مورد علاقه‌ی طرفین، حل و فصل هر گونه اختلاف احتمالی در تفسیر یا اجرای مفاد این تفاهم نامه به عهده این کمیته می‌باشد.

ماده 6: اعتبار و تمدید: 6-1 این تفاهم نامه مادامی که با توافق طرفین فسخ نشده است، معتبر و لازم الجرا خواهد بود.

2-6: هر یک از طرفین می‌تواند تا قبل از انقضای مدت اعتبار 5 ساله تفاهم نامه‌ تقاضای تمدید آن را مطرح نماید. بدیهی است در صورت حصول توافق مجدد در چهارچوب توافقات فاصله اقدام خواهد بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.