سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "اقتصادي" يكشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:آسیب شناسی صنعت، معدن و پتروشیمی و ارائه راهکارهایی در راستای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، تخصیص بیش از 230 هزار میلیارد تومان منابع برای توسعه سرمایه‌گذاری در کشور/ حل معضل بیکاری با ایجاد 1.5 میلیون شغل ، "چک پول 100 هزار تومانی" از امروز در بازار/ واریز قسط ششم "دارایی‌های بلوکه شده ایران" و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


"چک پول 100 هزار تومانی" از امروز در بازار/ واریز قسط ششم "دارایی‌های بلوکه شده ایران"



 رئیس کل بانک مرکزی گفت: چک پول‌های 100 هزار تومانی از امروز در بازار توزیع می‌شود؛ همچنین افزایش بی‌رویه مطالبات معوق از دیگر مشکلات است، به گونه‌ای که نسبت این مطالبات به 15 درصد رسیده درحالی که طبق میانگین جهانی حداکثر 5 درصد باید باشد.

تخصیص بیش از 230 هزار میلیارد تومان منابع برای توسعه سرمایه‌گذاری در کشور/ حل معضل بیکاری با ایجاد 1.5 میلیون شغل

 معاون اول رئیس جمهور گفت: در سال جاری باید بانک‌ها بیش از 230 هزار میلیارد تومان منابع را برای تجهیز و توسعه شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران اختصاص دهند تا بتوانیم با تجهیز این منابع ضمن خروج از رکود، اقتصاد کشور را به سمت توسعه هدایت کنیم.

"سکه امامی" 942 هزار تومان/ "طلا 18 عیار" 96 هزار تومان/ "دلار" 3252 تومان

 امروز بازار سکه متأثر از روند کاهشی دلار از ارزش سکه ها کاست، به گونه ای که هر قطعه سکه بهار آزادی 9500 تومان از بهایش را از دست داد.

آسیب شناسی صنعت، معدن و پتروشیمی و ارائه راهکارهایی در راستای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی

 مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، ضمن آسیب شناسی بخش صنعت، معدن و پتروشیمی ، راهکارهایی در راستای اقتصاد مقاومتی ارائه داد.

برگزاری همایش سه روز آمایش سرزمین/ طلب 400 میلیارد تومانی مهندسان از دولت
رامینه گفت: شرکت‌های عضو جامعه مهندسان مشاور ایران از دولت ۴۰۰ میلیارد تومان طلب دارند که متأسفانه این مورد باعث تعطیلی بسیاری از شرکت های مهندسی شده است.

نزدیک به 80 درصد "سیمان" تولیدی به بازار مصرف عرضه شد
 وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: مجموع سیمان تولید شده در دو ماهه نخست سال جاری به بیش از 11.2 میلیون تن رسید که 80 درصد این رقم به بازار مصرف عرضه شد.

"سکه امامی" 942 هزار تومان/ "طلا 18 عیار" 96 هزار تومان/ "دلار" 3252 تومان
 امروز بازار سکه متأثر از روند کاهشی دلار از ارزش سکه ها کاست، به گونه ای که هر قطعه سکه بهار آزادی 9500 تومان از بهایش را از دست داد.

عرضه 10 هزار تن "گرانول گرید" نساجی در "بورس کالا"
نائب رئیس انجمن نساجی گفت: فردا 10 هزارتن گرانول گرید نساجی در بورس کالا عرضه خواهد شد.

رایزنی با وزیر صنعت جهت رونق "صنعت آی تی"/ درگیر استفاده از "وایبر" و "واتس آپ" هستیم
 وزیر فرهنگ و ارشاد با اشاره به این که حوزه آی تی به عنوان صنعت شناخته نمیشود گفت :برنامه داریم که با وزیر صنعت و معدن و تجارت صحبت کنیم که آی تی نیز به عنوان یک صنعت شناخته و رونق بیابد.

بيانيه راه‌آهن جمهوری اسلامی ايران در خصوص سانحه قطار مسافری تهران - مشهد

 راه آهن جمهوری اسلامی ايران در پی بروز سانحه قطار مسافری فوق العاده تهران - مشهد، ضمن ابراز همدردی با آسیب‌ديدگان حادثه و دلجويي از کليه مسافرين آن قطار بيانيه‌ای را منتشر کرد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.